شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم ملی فوتبال

شانس صعودمان کم شد

سرمربی بحرین: قدرت کافی برای بستن فضای طارمی و آزمون را نداشتیم

سرمربی بحرین: قدرت کافی برای بستن فضای طارمی و آزمون را نداشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین با تمجید از مهدی طارمی و سردار آزمون، گفت: تیم ما در بازی با ایران به اندازه کافی قدرتمند نبود و حریف را مثل همیشه تحت فشار نگذاشتیم.

به گزارش خبرنگار مهر، «هلیو سوزا» سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین بعد از باخت ۳ بر صفر تیمش مقابل ایران گفت: باوجود ارائه سطحی خوب در نیمه نخست مثل همیشه نتوانستیم ایران را تحت فشار قرار بدهیم.

وی افزود: نقطه قوت تیم ملی ایران بازی در عمق است و تیم ما باید از قدرت بیشتری برخوردار باشد که به آنها فضایی در این بخش ندهد.

سرمربی تیم ملی بحرین تاکید کرد: ایران بازیکنان با کیفیتی مثل سردار (آزمون) را دارد که یکی از بهترین بازیکنان روسیه محسوب می‌شود.

سوزا ادامه داد: مهدی طارمی در پورتو پرتغال بازی می‌کند و جایزه بهترین گل این فصل از لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. ما قدرت کافی برای بستن فضاهای بازی و جلوگیری از ایجاد این فرصت‌ها را نداشتیم.

وی در واکنش به انتقاداتی که از تعویض‌های بحرین مقابل ایران صورت گرفت، گفت: تعویض‌ها در زمان مناسب انجام شد. بازیکنان تعویضی وظیفه اصلاح نتیجه را بر عهده دارند اما کل گروه و بازیکنان مسئول نتیجه هستند.

سرمربی بحرین یادآور شد: بازیکنانی که امروز مقابل ایران بازی کردند، همان نفراتی هستند که اخیراً در بازی دوستانه مقابل بحرین بازی کرده بودند.

سوزا با بیان اینکه بحرین با دو تیم قدرتمند یعنی عراق و ایران بازی کرد و توانست با این دو تیم رقابت کند، یادآور شد: اگرچه کسانی بودند که می‌گفتند رقابت فقط بین ایران و عراق در این گروه محدود خواهد بود.

به گزارش روزنامه «الوطن»، سرمربی بحرین در پایان گفت: شانس صعود بحرین به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی دشوار و کم است و اگر مقابل ایران مساوی کرده بودیم، امید بیشتری وجود داشت بخصوص اینکه تیم ما فقط یک مسابقه در پیش دارد و ایران و عراق دو بازی.