شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#هواداران پرسپولیس

حمله شدید علیرضا نیکبخت به هواداران پرسپولیس پس از حاشیه های یک کلیپ جنجالی

علیرضا نیکبخت پس از حاشیه های کلیپش علیه هواداران پرسپولیس : برخی ها در فضای مجازی فحش های رکیکی به من می دهند که خجالت آور است

علیرضا نیکبخت ، در واکنش به صحبت های چند روز اخیر گفت : برخی در فضای مجازی به من توهین می کنند و فحش های رکیکی که واقعا خجالت آور است.

علیرضا نیکبخت ، در واکنش به صحبت های چند روز اخیر گفت : برخی در فضای مجازی به من توهین می کنند و فحش های رکیکی که واقعا خجالت آور است.
چند روز پیش کلیپی از نیکبخت در فضای مجازی پخش شده بود که او در این کلیپ به هواداران پرسپولیس توهین می کند و هواداران پرسپولیس هم هجمه ای را در اینستاگرام علیه او درست کردند و فحاشی هایی هم انجام شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا نیکبخت که در یک شبکه اینترنتی حضور داشت ، بعد از پایان بازی ایران و بحرین، اجازه خواست درباره استقلال حرف بزند. نیکبخت گفت:

 استقلال گوشت قربانی شده است و هر کسی می خواهد یک تیکه از آن را بکند. فرهاد مجیدی هم تنهاست و کاری از او برنمی آید. او به جای آن که به فکر تقویت استقلال باشد و از الان به لیگ قهرمانان آسیا فکر کند، دنبال مطالبات بازیکنان است و پول ناهار تیم را باید از جیب بدهد. این جنگ نابرابر است. من نمی خواهم به تیم دیگری توهین کنم ولی چرا فقط استقلال از این مشکلات دارد.

نیکبخت همچنین درباره گذشته اش و این که از استقلال به پرسپولیس رفت، گفت:

 سالی که استقلال من را نخواست، به پرسپولیس رفتم و با این تیم قهرمان شدم. حالا یک عده در فضای مجازی می آیند و بدون آن که اصل ماجرا را بدانند به من فحش می دهند. فحش های رکیکی که واقعا خجالت آور است. من همیشه برای پرسپولیس احترام قائل بودم و هستم اما استقلال من را نخواست که به پرسپولیس رفتم. با این همه، باز هم اگر بابت این کار دلی شکستم، عذرخواهی می کنم، من را ببخشید! خواهش می کنم در فضای مجازی از فحاشی بپرهیزیم. این کار اصلا خوب نیست. فضای بدی شده و واقعا باید فکری کرد. اهانت ها آزار دهنده است. مگر یادم می رود به همین عزیزانی که اخیرا به خاطر کرونا از دست شان دادیم، چقدر توهین شده بود. بد است، واقعا زشت است. دنیا ارزش این کارها را ندارد. اگر از کسی ناراحت هستید، فحش ندهید.

پی نوشت : چند روز پیش کلیپی از نیکبخت در فضای مجازی پخش شده بود که او در این کلیپ به هواداران پرسپولیس توهین می کند و هواداران پرسپولیس هم هجمه ای را در اینستاگرام علیه او درست کردند و فحاشی هایی هم انجام شد.