به گزارش برنا، محمد عمده غیاثی، مربی والیبال درباره عملکرده تیم ملی ایران در دو هفته سپری شده لیگ ملت های والیبال در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی برنا اظهار کرد: عملکرد تیم رفته رفته قابل دفاع‌تر می‌شود. در بازی های نخست به دلیل تعطیلات طولانی مدت آنهم بخاطر شرایط خاصی که کرونا به وجود آورده است و در ادامه هم نداشتن بازی‌های تدارکاتی کمی سرگردان بودند. ولی نکته مثبت این بازی‌ها موقعیت خوبی است که سرمربی تیم در اختیار بازیکنان جوان می‌گذارد. این اتفاق خیلی حساب شده است و به اندازه از هر کدام بازی می‌گیرد.

او در مورد بازی های هفته سوم مقابل( آمریکا- آلمان-صربستان)  نیز گفت: بازی های پیش رو سخت تر از 6 بازی قبل است اما در هفته دوم دیگر تیم ما کاملا جا افتاده است. آلکنو شناخت بیشتری نسبت به بازیکنان پیدا کرده است اما مطمئن هستم هم بازی های خوبی را شاهد خواهیم بود و هم نتایج مناسبی را به دست خواهیم آورد.

عمده غیاثی در پایان در رابطه با نتیجه احتمالی تیم ملی المپیک 2020 توکیو توضیح داد: نتیجه گرفتن در المپیک هم سخت و هم متفاوت، چرا که همه تیم ها با یک رویکرد مشترک در این رویداد حاضر خواهند شد. در حال حاضر هم همه تیم‌ها نگاه شان به لیگ ملت‌ها مانند بازی تدارکاتی قبل از المپیک است. بنابراین باید منتظر ماند و دید شرایط مسابقات و دیگر عوامل چه اتفاقی را رقم خواهد زد. تیم ایران تلاش خود را به کار گرفته است. نگاه به جایگاه چهارم در توکیو کمی بلند پروازانه است. 3/5