شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#بحرین

ناراحتی بزرگ اسکوچیچ پس از پیروزی تاریخی ایران مقابل بحرین

دراگان اسکوچیچ : تنها نکته ناراحت کننده بازی ، مصدومیت وحید امیری بود

دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی پس از پیروزی مقابل بحرین گفت : تنها نکته ناراحت کننده در این بازی مصدومیت وحید امیری بود.

دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی پس از پیروزی مقابل بحرین گفت : تنها نکته ناراحت کننده در این بازی مصدومیت وحید امیری بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی ۳ بر صفر  تیم ملی ایران مقابل بحرین اظهار داشت:

اول از همه به بازیکنانم تبریک می‌گویم و ما امروز استحقاق این برد را داشتیم. شرایط باید نوع دیگری بود و میزبانی باید در کشور ما انجام می‌شد، اما در شرایط آب و هوایی بسیار سخت‌تری بازی کردیم. فشار زیادی روی ما بود و نظر به نتایجی که در دور رفت گرفته بودیم، کارمان در این هوا واقعاً سخت شده بود. هر اشتباهی در دفاع انجام می‌دادیم، کار برای ما گران تمام می‌شد و داستان را برای ما تمام می‌کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:

یک بار دیگر به بازیکنان تبریک می‌گویم. ما گربه سیاهی که در بحرین داشتیم را از بین بردیم، چون هیچ وقت تیم ملی ایران در خانه بحرین به پیروزی نرسیده بود. می‌خواهم بابت این پیروزی به بازیکنان تبریک می‌گویم. تنها نکته منفی این بازی، از دست دادن یکی از بهترین بازیکنان‌مان، وحید امیری بود که احتمالاً در بازی‌های بعدی برای حضور او در ترکیب دچار مشکل خواهیم بود. از همه چیز بیشتر از این خوشحالم که تیم خوبی مثل بحرین را شکست دادیم، منظورم این است که این مسئله ارزش برد ما را بیشتر می‌کند و یک برد تاریخی است