شهرخبر

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲| ایران و بحرین با تساوی راهی رختکن شدند


انتخابی جام جهانی 2022| ایران و بحرین با تساوی راهی رختکن شدند

نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی ایران و بحرین در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین با تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال کشورمان در ششمین دیدارش در گروه C رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 چین از ساعت 21 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه ملی بحرین به مصاف تیم ملی بحرین رفت که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاج‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی بحرین: سیدمحمد جعفر، سیدرضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، مهدی حمیدان، محمد مرهون و محمد الرمیحی.

داور: فو مینگ

دقیقه 3: لو رفتن توپ از سوی بازیکنان ایران، می‌توانست تبدیل به موقعیتی خطرناک برای بحرین شود، اما ارسال سریع و محکم به محوطه جریمه توسط علیرضا بیرانوند مهار شد.

دقیقه 10: احمد نوراللهی با توپ‌گیری در میانه میدان با پاسی بلند پشت مدافعان دو مهاجم تیم ملی را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه سر آرام مهدی طارمی در آغوش محمد جعفر قرار گرفت تا این شانس گلزنی از دست برود.

دقیقه 11: در رفت و برگشت توپ میان دو تیم، این بار بحرینی‌ها در محوطه جریمه ایران صاحب توپ شدند که ضربه مهدی حمیدان از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 18: شوت از راه دور احمد نوراللهی به سمت دروازه بحرین پس از برخورد با مدافعان بحرین تبدیل به یک ضربه کرنر شد.

دقیقه 19: علی قلی‌زاده از سمت راست کرنری را به روی دروازه بحرین ارسال کرد که ضربه سر سردار آزمون را بحرینی‌ها بازگرداندند.

دقیقه 20: علی قلی‌زاده در محوطه جریمه بحرین با حرکات تکنیکی خود دفاع این تیم را به هم ریخت و پس از پاس در عرض به پشت محوطه جریمه، برای احسان حاج‌صفی موقعیت ایجاد کرد، اما شوت زمینی کاپیتان تیم ملی ایران را محمد جعفر، کاپیتان تیم ملی بحرین در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 27: بحرینی‌ها در سمت چپ خط دفاعی ایران، صاحب یک موقعیت خوب روی ضربه ایستگاهی شدند. برنامه آنها روی ضربه ایستگاهی پاس کوتاهی به درون محوطه جریمه بود که با اشتباه احسان حاج‌صفی در دفع توپ همراه شد که در ادامه ضربه جاسم الشیخ از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 30: وحید امیری روی حرکتی غافلگیرکننده پاسی را پشت مدافعان بحرین برای مهدی طارمی ارسال کرد که ضربه او باز هم توسط دروازه‌بان بحرین مهار شد.

دقیقه 31: مهدی طارمی پشت محوطه جریمه بحرین صاحب توپ شد که توسط احمد نبیل متوقف شد و داور مسابقه مدافع بحرینی‌ها را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 39: اشتباه در خط دفاعی ایران و به دنبال آن اشتباه علیرضا بیرانوند، بحرین را صاحب موقعیت کرد و محمد الرمیحی می‌توانست دروازه ایران را باز کند، اما بیرانوند با جبران اشتباه خود توپ را مهار کرد.

دقیقه 45: محمدحسین کنعانی‌زادگان با خطای شدیدی که روی بازیکن بحرین انجام داد، با کارت زرد داور جریمه شد.

انتهای پیام/