شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#بحرین

ایران صفر – بحرین صفر| نبرد بزرگ آغاز شد

دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران و بحرین از ساعت ۲۱ آغاز شده است.

ایران صفر – بحرین صفر| نبرد بزرگ آغاز شد

 تیم‌ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه) در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف بحرین رفته است.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون به مصاف بحرین فرستاده است.

 بحرین هم با ترکیب سید محمد جعفر، سید رضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان،  علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، مهدی حمیدان، محمد مرهون و محمد الرمیحی در این دیدار حاضر شده‌ است.

تا دقیقه 10: دو تیم در ابتدای بازی رو به بازی مستقیم آوردند و پاس‌های اشتباه زیادی در پنج دقیقه ابتدایی رد و بدل شد. در این دقایق بحرین توانست حمله نصفه و نیمه‌ای از جناح راست داشته باشد که ارسال بازیکنان بحرین توسط بیرانوند مهار شد. بحرینی‌ها در ادامه بازی را بیشتر در اختیار داشتند و در دقیقه 7 نفوذ خطرناکی از جناح راست دفاع ایران به داخل محوطه جریمه داشتند که خوشبختانه حاج‌صفی در این صحنه هوشیار بود و پاس کات‌بک بازیکن بحرین را دور کرد. بالاخره در دقیقه 10 ایران اولین موقعیتش را به دست آورد که سردار آزمون با فرار از میان مدافعان بحرین توانست ضربه سر بزند اما دروازه‌بان بحرین هوشیار بود و توانست توپ را مهار کند.

دقیقه 11: شوت محکم الحمیدان از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

گزارش این بازی به روز رسانی می‌شود.

 

منبع: ايسنا