شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سایپا#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی؛

کدام محصولات سایپا امروز گران شدند + جدول قیمت

کدخبر: 417521
اقتصادنیوز : بازار خودروهای پرطرفدار سایپا امروز 17 خرداد 1400 هم طعم افزایش قیمت را چشیدند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ریزنوسان های نرخ دلار طی روزهای اخیر موجب شد تا بازار خودروهای سایپا نیز با نوسان اندک در بازار بالا و پایین شود. بطوریکه امروز «کوییک R»، «کوییک معمولی» و «ساینا» با رشد یک میلیونی قیمت در بازار عرضه شدند و سایر محصولات پرطرفدار این شرکت بدون تغییر قیمت گذاری شدند.    

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2» و «ساینا» اشاره کرد.

نوسان قیمت دلار از یک سو و انتظار برای مشخص شدن نتیجه مذاکرات موجب شد تا بازار با رکود شدید روبرو شود، بطوریکه بازار روزها را با معاملات بسیار اندک سپری می کند. روندی که به اعتقاد فعالان بازار خودرو تا پایان انتظار برای اعلام نتایج مذاکرات و ایجاد ثبات در نرخ دلار تداوم خواهد داشت.

براساس ارزیابی بازار امروز «کوییک R» با رشد یک میلیونی و با قیمت 157 میلیون تومان در بازار عرضه شد. مدل معمولی این خودرو نیز رشد یک میلیونی داشت و قیمت آن از 150 میلیون تومان عبور کرد و به 151 میلیون رسید.

براساس ارزیابی صورت گرفته «ساینا» که روزگذشته در بازار رشد یک میلیونی قیمت داشت و امروز با قیمت 144 میلیون تومان معامله شد.  

 از سوی خانواده تیبا نیز امروز طعم ثبات قیمت را چشیدند بطوریکه «تیبا2» معمولی در بازار با قیمت 136 میلیون عرضه شد، «تیباصندوقدار» نیز 128  میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر با رصد بازار خودرو می توان گفت که براساس قیمت های جدید اعلامی از سوی شرکت های خودروساز قیمت شاهین نیز به 291 میلیون تومان رسید. به گفته فعالان بازار خودرو هنوز قیمت بازاری این خودرو مشخص نیست و این افزایش تنها به قیمت کارخانه ای این خودرو باز می گردد.

17سایپا