شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#انقلابی#رفاه

باید گام آخر تشکیل سومین قوه انقلابی برداشته شود

علی نیکزاد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی‌ با بیان اینکه باید گام آخر تشکیل سومین قوه انقلابی برداشته شود، گفت: حق مردم است فردی اصلح رئیس جمهور شود که موجب رفاه و اقتدار اقتصادی کشور شود.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی‌ امروز (دوشنبه 17 خرداد) در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین، گفت: اقدامات دولت باعث شد که باور مردم نسبت به کارآمدی دولت‌ها و نظام دچار مشکل شده و مردم دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی داشته باشند.

وی افزود: در اثر عدم توجه دولت به وظایف خود سرمایه اجتماعی نظام آسیب دیده و مردم در یک مقطع زمانی در ذهن‌شان ناکارآمدی نظام ایجاد شد ولی حضور آیت‌الله رئیسی در رأس قوه قضاییه کارآمدی نظام را ثابت کرد. ضمن اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی هم باعث شد اتفاق جدیدی در قوه مقننه رخ داده و نمایندگان انقلابی، صاحب‌ فکر و جوانان گام دوم انقلاب و صاحبان تجربه در نظام تقنینی روی کار بیایند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی‌ تصریح کرد: باید کمک کنیم تا گام آخر تشکیل سومین قوه انقلابی هم شکل بگیرد. البته ما دنبال مشارکت بالا در انتخابات هم هستیم.

نیکزاد گفت: برخی افراد ناجوانمردانه وقایع سال 88 را به وجود آوردند این در حالی است که حماسه مشارکت بالا در انتخابات آن دوران شکل گرفته بود و حتی دشمنان پیام داده بودند که حاضرند درباره رفع تحریم‌ها و پرونده هسته‌ای با ایران مذاکره کنند  اما بعد از بروز فتنه آمریکا و غرب از اجرای حرف خود پا پس کشیدند.

وی ادامه داد: باید به مردم امید  داد و کار کنیم که آنها برای رأی دادن به کارنامه نامزدها توجه کنند؛ ‌ باید با تفکر انقلابی و مدیریت جهادی کاری را برای مردم انجام داد؛ باید فردی اصلح را انتخاب کنیم که کل مملکت و ساختارها را شناخته و اصلاحات مختلفی را در بخش‌های مختلف کشور رقم بزند. همچنین باید همراهان او دارای سلامت فکری، اعتقادی و انقلابی بوده و خدمت به مردم را وظیفه خود بدانند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی‌ گفت: دست هر کسی که به دنبال کمک به جریان جبهه انقلاب است را می‌فشاریم و بر همین اساس آیت‌الله رئیسی شعار هر خانه یک ستاد را بیان کرده‌اند.

نیکزاد افزود: هشت فرد انقلابی که در انتخابات ریاست جمهوری با عدم احراز صلاحیت مواجه شده و یا  به نفع آیت‌الله رئیسی کناره‌گیری کرده‌اند به ایشان کمک می‌کنند ضمن اینکه با همراهی چهار تشکل سیاسی شامل شورای وحدت، شورای ائتلاف، جبهه پایداری و طرفداران آقای قالیباف هم کار شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی را برای انتخابات ریاست جمهوری آغاز کردیم.

نیکزاد گفت: مناظره، فضای  مجازی و پاسخ به شبهات می‌تواند در بهبود کیفیت رأی مردم تأثیرگذار باشد و به همین دلیل آقای رئیسی و ستاد در حال مدیریت این موضوع هستند. این در حالی است که در مناظره اول نگران تثبیت جایگاه آیت‌الله رئیسی بودیم؛ فردی در مناظره اول به آیت‌الله رئیسی هجمه کرد و گفت که ایشان شش کلاس سواد دارند در حالیکه این موضوع نه در شأن آن استاندار و معاون رئیس جمهور بود و نه در شأن جلسه مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری.

وی افزود: ان‌شاءالله در مناظره دوم و سوم آیت‌الله رئیسی به مانند مناظره اول وضعیت را به خوبی مدیریت خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت‌الله رئیسی‌ گفت:‌ حق مردم آن است که با  انتخاب اصلح، رفاه، آسایش و اقتدار اقتصادی و معیشتی نصیب‌شان شود.

منبع: فارس