شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#بابت#بازیکنان

بهترین بازیکنی که استقلال در این فصل از دست داد!

استقلال از ابتدای فصل جاری تاکنون همواره دردسرهای بسیار زیادی بابت مصدومیت بازیکنان خود و حاشیه‌های ناشی از آن داشته است

بهترین بازیکنی که استقلال در این فصل از دست داد!

خبرورزشی - استقلال از ابتدای فصل جاری تاکنون همواره دردسرهای بسیار زیادی بابت مصدومیت بازیکنان خود و حاشیه‌های ناشی از آن داشته است. مهرماه سال گذشته و چند روز پس از روی کار آمدن محمود فکری، دکتر امین نوروزی به نشانه اعتراض نسبت به رفتار چند بازیکن استقلال در قطر با کادر پزشکی باشگاه، از سمت معاونت پزشکی استقلال کناره‌گیری کرد و پزشکان همراه او هم جدا شدند.

دقیقاً از همان زمان بود که یک دودستگی میان بازیکنان ایجاد شد و تعدادی از مهره‌های باتجربه استقلال بلافاصله پس از آسیب‌دیدگی سراغ دکتر نوروزی می‌رفتند و حاضر نبودند با پزشک دیگری کار کنند! این اتفاق درحالی رخ می‌داد که باشگاه کادر پزشکی جدید آورده بود. البته پزشک تازه‌نفس هم بلافاصله پس از پایان پیکارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل اختلاف با کادر فنی کنار رفت و چند روز قبل نیز داستان تقابل با مرکز فیزیوتراپی ایران مال رخ داد.

همه این موارد دست به دست هم داده و باعث تأسف خیلی ها بابت جدایی دکتر نوروزی شده است. چند روز قبل بعضی ها با اذعان به کارآیی و رازداری بالای دکتر نوروزی، بابت جدایی او ابراز تأسف می‌کردند و معتقد بودند معاون پزشکی استقلال در واقع بهترین بازیکنی بود که آنها ابتدای این فصل به راحتی از دستش دادند و پس از رفتن او کلی دردسر کشیدند.