شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی انتظامی

پیام تسلیت اشتری به مناسبت شهادت شهیدان "حسن عبدالله‌زاده" و "محسن عباسی"


پیام تسلیت اشتری به مناسبت شهادت شهیدان "حسن عبدالله‌زاده" و "محسن عباسی"

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی شهادت شهید حسن عبدالله‌زاده و همرزم شهیدش "محسن عباسی" را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در پیامی شهادت شهید حسن عبدالله‌زاده و همرزم شهیدش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

در سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب و در آستانه سالروز قیام 15 خرداد خبر شهادت دو تن از فرزندان حضرت روح‌الله و ادامه‌دهندگان راه سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی بار دیگر اشک غبطه بر دیدگان تمام آرزومندان شهادت جاری کرد.

به فرموده مقام معظم رهبری شهید "سلیمانی" قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزشهای خودش را در او متبلور و مجسّم دید.

و امروز فرزندان غیور و شجاع این ملت با تاسی از این قهرمان ملی ایران، فرهنگ قیام حسینی و نثار عشق به اهل بیت(ع) و دفاع از حریم و حرم را در برابر چشمان همه مردم دنیا به نمایش می‌گذارند و نشان می‌دهند که قیام علیه ظلم و جور همواره در جریان است و تا ظهور مهدی موعود(عج) ادامه خواهد داشت.

رشادت، ایثار و از خودگذشتگی شهدای مدافع حرم بی‌مثال است. به قول شهید "قاسم سلیمانی" مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. خونهای پاک این جوانان است که لرزه به جان دشمنان می‌اندازد تا پا از گلیم شان درازتر نکنند چرا که جوانان غیور ایران اسلامی دست هر تعرض و تجاوز را به ناموس وطن کوتاه خواهند کرد.

بر خود وظیفه می‌دانم شهادت فرزندان برومند این ملت "حسن عبدالله‌زاده" و همرزمش "محسن عباسی" را که در تدمر سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند به محضر مقام معظم رهبری، ملت شهید پرور ایران اسلامی و خانواده محترم  هردو شهید به ویژه بردار ارجمندم سردار "احمد عبدالله‌زاده" تبریک و تسلیت عرض کرده و صبر جزیل برایشان آرزومندم.

روحشان شاد، یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

انتهای پیام/