شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات

اتمام زمان رسیدگی به اعتراضات بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های انتخابات شورا‌ها

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها گفت: رسیدگی به اعتراضات کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا نسبت به نحوه بررسی صلاحیت آن‌ها به اتمام رسیده و بیستم خرداد نخستین روز تبلیغات خواهد بود.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، سید «حمیدرضا کاظمی» با بیان اینکه مرحله نهایی رسیدگی به اعتراضات بررسی صلاحیت‌های کاندیدا‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در پانزدهم خرداد به پایان رسید، گفت: نتایج نهایی به وزارت کشور ابلاغ و از طریق این وزارتخانه به فرمانداری‌های سراسر کشور اعلام شد.
 
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر فرمانداری‌ها در حال ابلاغ نتیجه نهایی بررسی صلاحیت‌ها به کاندیدا‌ها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه بیستم خرداد اولین روز تبلیغات کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده تعیین شده است، عنوان کرد: شرایط تبلیغات با توجه به میزان شیوع کرونا در شهر‌های مختلف، متفاوت است لذا این شرایط از طریق فرمانداری‌ها به کاندیدا‌ها اعلام می‌شود.
 
رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورا‌ها در پایان با بیان اینکه طی یکی از مراحل، تعداد داوطلبان ۲۱ شهر و روستا نتوانستند به حد نصاب برسند، خاطرنشان کرد: در آخرین بررسی این تعداد به ۸ شهر و روستا رسید و هم اکنون در حال بررسی آخرین مرحله هستیم تا ببینیم چه تعداد از این شهر‌ها به حد نصاب نرسیده اند که بعد از دریافت اطلاعات دقیق، برای این شهر و روستا‌ها تصمیم گیری‌های لازم اتخاذ خواهد شد.

 
انتهای پیام/