شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کادر فنی#فوتبال#تیم فوتبال

میرزازاد: خوشحالم که جواب اعتماد کادر فنی نساجی را دادم/ ۵ بازی تعیین‌کننده در پیش داریم


میرزازاد: خوشحالم که جواب اعتماد کادر فنی نساجی را دادم/ 5 بازی تعیین‌کننده در پیش داریم

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر ابراز امیدواری کرد، تیمش در دیدارهای تعیین‌کننده پیش رو بهترین نتایج را بگیرد.

نیما میرزازاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش و اردویی که نساجی در کشور ترکیه برپا کرده است، گفت: خوشبختانه وضعیت تیم خوب است. در این چند روز شرایط آب و هوایی در ترکیه بسیار خوب بوده است و چمنی هم که در آن تمرین می‌کنیم کیفیت بسیار خوبی دارد. در مجموع این اردو برای ما بسیار خوب پیش رفته است. دو بازی دوستانه هم انجام دادیم و تیم‌هایی که برابر نساجی بازی کردند تیم‌های ضعیفی نبودند. امیدوارم این اردو در ادامه بازی‌های لیگ برتر به ما کمک کند که قطعاً همینطور خواهد شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نساجی قائمشهر در مورد شانس ماندن تیمش در لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما پنج بازی تعیین‌کننده در پیش داریم و باید با ماشین‌سازی، ذوب‌آهن، پیکان، صنعت نفت و شهر خودرو بازی کنیم. باید در این بازی‌ها خیلی خوب امتیاز بگیریم تا در نهایت در لیگ بمانیم. این پنج بازی برای ما بسیار مهم هستند و دو بازی دیگرمان هم با گل‌گهر و استقلال تهران خواهند بود. همه می‌دانیم که تیم در موقعیت حساسی قرار دارد، ولی خوشبختانه در این چند بازی روند خوبی داشتیم و به هواداران نساجی قول می‌دهیم که با تمام وجود و انگیزه بالا می‌جنگیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

وی راجع به شرایط خودش در نساجی هم تصریح کرد: بعد از چند هفته که بازی نکردم، دوباره این فرصت در اختیارم قرار گرفت تا درون دروازه بایستم. خدا را شکر می‌کنم که دو برد مهم به دست آوردیم و دو کلین‌شیت هم با کمک بچه‌ها داشتم. از این بابت خوشحالم که جواب اعتماد کادر فنی را دادم. در این موقعیت حساس به خوبی می‌دانیم که گل نخوردن برای تیم ما چقدر مهم است و امیدوارم در بازی‌های باقیمانده هم کمترین گل خورده را داشته باشیم. همه بچه‌ها این موقعیت حساس را درک می‌کنند و تمام هدف ما این است که تا آخرین هفته بجنگیم که نساجی در لیگ برتر بماند.

انتهای پیام/