شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یزد#استان یزد#ثبت‌نام

رشد ۳ برابری ثبت نام مسابقات قرآن کریم استان یزد

رشد ۳ برابری ثبت نام مسابقات قرآن کریم استان یزد

ایسنا/یزد رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از رشد سه برابری ثبت‌نام شدگان چهل‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان خبر داد و این میزان را بیش از یک‌هزار نفر اعلام کرد.

حجت الاسلام «محمود میرجلیلی» با اشاره به استقبال قابل توجه فعالان قرآنی استان برای شرکت در مسابقات قرآن کریم، گفت: شهرستان‌های یزد، میبد، اردکان و ابرکوه بیشترین ثبت نام شده را داشته‌اند.

وی اضافه کرد: سال گذشته ۳۳۷ نفر در استان یزد متقاضی شرکت در مسابقات قرآنی شده بودند که امسال این آمار به بیش از یک هزار نفر رسیده است.

به گفته‌ی میرجلیلی، برگزاری مسابقات قرآنی استان شامل رشته‎های حفظ (پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل)، ترتیل، قرائت، اذان، دعاخوانی، تفسیر، همخوانی و همسرایی قرآن کریم است.

وی در مورد استقبال از رشته‌های قرانی نیز اظهار کرد:‌ تاکنون رشته تفسیر عمومی قرآن کریم با ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ نفر بیشترین تعداد ثبت‌نام‌کننده را در بین رشته‌های مختلف داشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اوقاف استان یزد، میرجلیلی با بیان اینکه برگزیدگان مراحل شهرستانی به مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه پیدا می‌کنند، خاطرنشان کرد: مرحله شهرستانی این دوره در تیر و مرداد ماه  سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام