شهر خبر

الخلیفی: امباپه در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند/ اگر کیلیان خواهان جذب بازیکنی باشد، این امکان‌پذیر است


الخلیفی: امباپه در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند/ اگر کیلیان خواهان جذب بازیکنی باشد، این امکان‌پذیر است

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که ستاره فرانسوی این تیم در این تابستان جایی نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آینده حرفه‌ای کیلیان امباپه همچنان یکی از موضوعات داغ رسانه‌های مختلف اروپایی است. در تازه‌ترین مورد برنامه تلویزیونی «ال‌چرینگیتو» اسپانیا مدعی شده که مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در جریان مسابقات یورو 2020 پیوستنش به رئال مادرید را اعلام کند. رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اما می‌گوید امباپه در این تابستان جایی نخواهد رفت.

ناصر الخلیفی در گفت‌وگو با نشریه فرانسوی «اکیپ» درباره آینده حرفه‌ای مهاجم 23 ساله پاری‌سن‌ژرمن گفت: کیلیان در پاری‌سن‌ژرمن خواهد ماند. ما هرگز او را نخواهیم فروخت و او هم به عنوان بازیکن آزاد از جمع ما جدا نخواهد شد. درباره مذاکراتی که در جریان است هم هرگز جزئیاتی در اختیار رسانه‌ها نخواهم گذاشت. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که مذاکرات به خوبی پیش می‌رود. امیداورم نقاط مشترکی برای تمدید قرارداد پیدا کنم.

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: اینجا پاریس و فرانسه کشور کیلیان است. امباپه یک مأموریت دارد، او فقط یک فوتبالیست نیست، بلکه اینجاست تا به ارتقای لیگ یک فرانسه، کشورش و پایتختش کمک کند. او پسری شگفت‌انگیز است، هم به عنوان یک ورزشکار هم به عنوان یک انسان. امباپه در سال‌های پیش‌رو جایزه توپ طلا را خواهد بُرد و صد درصد از این بابت مطمئنم.

وی ادامه داد: کیلیان هر چیزی که برای ادامه کار نیاز است را اینجا دارد. او کجا می‌تواند برود؟ کدام باشگاه از نظر جاه‌طلبی و پروژه می‌تواند امروز با پاری‌سن‌ژرمن رقابت کند؟ آیا او انتظار تضمین‌هایی برای ارتقای سطح کیفی تیم دارد؟ اگر کیلیان این حرف را بزند، این نشان می‌دهد که می‌خواهد برنده باشد و این چیز بدی نیست. ما هم جاه‌طلب هستیم اما اگر امباپه می‌خواهد تصمیم بگیرد که چه بازیکنی جذب شود یا نه، این امکان‌پذیر است. تأکید می‌کنم که کیلیان پسر فوق‌العاده‌ای است و خواهان داشتن تیمی بهتر جهت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است.

انتهای پیام/