شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

چرا ستاره های پرسپولیس تمدید نمی کنند؟

حضور در اردوی تیم ملی و عدم توافق با کارگزار، علت تاخیر در تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس

تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس

از مدت ها پیش باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی خود بوده است، اما با بسیاری از آن ها هنوز به توافق نرسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان مدنظرش است، این پروسه احتمالا به پایان فصل موکول شود.

یکی از شرایطی که توانسته پرسپولیس را طی فصول اخیر در مسیر موفقیت قرار دهد، ثبات در بخش بازیکن بوده است. از دوره حضور برانکو ایوانکوویچ در جمع سرخپوشان، این باشگاه با مدیریت علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و ایرج عرب در بخش تمدید به موقع با بازیکنان و جذب نفرات جدید و تزریق نیروی انسانی مدنظر توانسته بود طی این سال‌ها شرایط مطلوبی را دنبال کرده و در نهایت به موفقیت‌های بزرگی دست یابد.

با این حال اکنون به نظر می‌رسد رشد ارقام مربوط به نقل و انتقالات و مشکلات مالی باشگاه که بر پایه عدم دریافت پاداش آسیایی و بدهی‌های سنگین به برانکو ایوانکوویچ، ماریو بودیمیر و گابریل کالدرون بوده، این تیم را برای حفظ این روند با مشکل بزرگی مواجه کند.

باشگاه پرسپولیس از چندی پیش تمایل خود برای تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان به پایان می‌رسد را اعلام کرده و بر این اساس پالس‌هایی برای سیامک نعمتی، مهدی عبدی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، مهدی شیری و کمال کامیابی‌نیا فرستاده و به شکل شفاهی و کتبی خواهان حضورشان در باشگاه و مذاکره برای تمدید قرارداد شده است.

در این بین مهدی عبدی و سیامک نعمتی در اواسط فصل با حضور در باشگاه و طی توافق به عمل آمده قرارداد خود را تمدید کرده و کادرفنی و مدیران این تیم در انتظار مشخص شدن وضعیت دیگر بازیکنان برای فصل بیست و یکم هستند.

تعطیلی لیگ در فاصله هفت هفته مانده به پایان فصل شاید بهترین موقعیت برای این تیم محسوب می‌شد تا بتوانند با دیگر بازیکنان مدنظر خود نیز به توافق دست یابند اما حضور در اردوی تیم ملی و در ادامه مسابقات انتخابی جام‌جهانی آنها را از این هدف دور کرده است.

کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری راهی رادوی تیم ملی شدند و شرایط حضور در باشگاه و مذاکره برای تمدید قرارداد مهیا نشده است. در این بین مهدی شیری و امید عالیشاه نیز همچنان پاسخی به دعوت باشگاه برای مذاکره نداده‌اند تا وضعیت حفظ بازیکنان نامشخص باقی بماند.

در این بین گفته می‌شود بازیکنان پرسپولیس در انتظار این هستند تا در پایان فصل با مشخص شدن وضعیت مالی و خصوصا جذب نفرات جدید، درباره آینده خود برای تمدید قرارداد به بحث بنشینند.

با توجه به تورم شکل گرفته در خصوص ارقام نقل و انتقالاتی و وضعیت مالی نامشخص باشگاه که هنوز به توافق لازم با کارگزار یا اسپانسر دیگری تا به این لحظه نرسیده و همچنین موضوع مربوط به مطالبات گابریل کالدرون که احتمالا خزانه باشگاه را خالی‌تر از گذشته خواهد کرد موجب این شده تا بازیکنان هرگونه مذاکره برای تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کرده و چالش بزرگی بر سر هدف مدیران تیم برای بحث تمدید شکل دهند.

باید دید طی روزهای آتی باشگاه قادر خواهد بود با مشخص کردن منبع مالی خود در فصل آتی و نفراتی که مدنظر آنهاست، بازیکنان را برای تمدید قرارداد مجاب کند یا خیر.