شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#کودک و نوجوان#فیلم سینمایی

پایان تصویربرداری فیلمی از سینمای کودک و نوجوان + عکس


پایان تصویربرداری فیلمی از سینمای کودک و نوجوان + عکس

تصویربرداری فیلم سینمایی «بَلیط» (بلوط) پس از ۳۳ جلسه تصویربرداری به پایان رسید و مراحل فنی را برای رسیدن به پرده نمایش سپری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان تصویربرداری فیلم سینمایی «بَلیط» (بلوط) در ژانر کودک و نوجوان به نویسندگی و کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه‌کنندگی علیرضا سجادپور، تدوین آن به تازگی توسط موحد شادرو آغاز شده است. ضمن اینکه امیرحسین صادقی صداگذاری پروژه را برعهده دارد.

امیررضا فرامرزی، سوگل طهماسبی، داراب آقاسی‌زاده، کبری گودرزی، محمودمقامی، حبیب تاجمیری، رویا لطف الله، فرزادسلطانی، اشرف شاه حسینی، اکبر جعفری شهنی، زهرابوکان، کوثرمحبی، غلام سیاه پور، امیرمحمد هاشمی، حدیث مرتضایی راد، علی بابا احمدی، سعید محمودی، المیرا موری، یوسف نقدیپور، باقر قاسمی، فروزان رحیمی، گلی اسدی، اسحاق رحیمی، حمیدرضا تربتیان، حمیداسلامی، (باحضور) رضا موری و (باهنرمندی) علیرضا اسیوند و جمعی از بازیگران محلی و هنرمندان شهرستان های اندیکا، مسجدسلیمان و شوشتر در این فیلم بازی داشته‌اند.

فیلم در شهرستان‌های اندیکا، مسجدسلیمان، شوشتر، ایذه و اصفهان تصویربرداری شده است.

درخلاصه داستان فیلم آمده است: «بلیطی، کودک خردسال که از قضا یتیم نیز هست و با پدربزرگ خود زندگی می کند، مشتاق دیدار مادر است و اهالی محله زندگی مادر را از او مخفی  نگه داشته اند. صبر بلیطی لبریز شده و در نهایت شماره تلفنی از مادر خود می یابد، اما...».

تصاویر این فیلم سینمایی را اینجا ببینید:

انتهای پیام/

 
 
 
 
فیلم سینمایی
فیلم سینمایی
فیلم سینمایی
فیلم سینمایی