شهر خبر

در برنامه قرآن و زندگی؛

موضوع «فضای مجازی و وظیفه ما در قبال آن» بررسی می شود

موضوع «فضای مجازی و وظیفه ما در قبال آن» بررسی می شود

برنامه «قرآن و زندگی» با محوریت سبک زندگی، شنبه تا دوشنبه هرهفته به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه‌ی «قرآن و زندگی» با محوریت سبک زندگی، شنبه تا دوشنبه هر هفته به صورت زنده تقدیم شنوندگان می‌شود، در این برنامه موضوعات چالشی روزمره و همچنین موضوعاتی که بررسی آن کمک به زندگی قرآنی می‌کند، با توجه به نیاز روز که شامل اخلاقیات (فضائل و رذائل اخلاقی)، مسائل و مشکلات اجتماعی و مسائل و مشکلات فردی مطرح می‌شود و با حضور کارشناس برنامه ضمن بررسی و تحلیل چگونگی رخداد، راهکارهایی با استناد به آیات قرآن کریم و مثال‌های قرآنی در جهت پیشگیری و برطرف شدن آن ارائه می‌شود تا در پرتو آیات قرآنی زیباتر زندگی کنیم.

گفتنی است در برنامه روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه موضوع فضای مجازی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و کارشناسان برنامه با پاسخ به این سوالات که وظیفه ما در قبال فضای مجازی و مطالبی که در این فضا منتشر می‌شود چیست؟ و آیا مجاز هستیم هر مطلبی را بپذیریم و منتشر کنیم؟ یا خیر؟ به تحلیل و بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است کارشناسان محترم این قسمت از برنامه قرآن و زندگی حجت الاسلام دکتر مهدی عباسی و حجت الاسلام حمیدرضا جعفری می‌باشند و تهیه کنندگی این قسمت از برنامه را سمیه خراج بر عهده دارد.

گفتنی است، این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی است که به تهیه کنندگی فاطمه گنجی و سمیه خراج، با اجرای محمد مطلب و آدینه اله یاری و گزارشگری خانم شاهچراغ شنبه تا دوشنبه ساعت ۱۰ صبح به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده به روی آنتن رادیو قرآن می‌رود.