شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بسکتبال#NBA

لیگ NBA| کلیپرز صعود کرد/ پیروزی آتلانتا در بازی نخست نیمه‌نهایی کنفرانس شرق


لیگ NBA| کلیپرز صعود کرد/ پیروزی آتلانتا در بازی نخست نیمه‌نهایی کنفرانس شرق

تیم بسکتبال لس‌آنجلس کلیپرز در بازی هفتم پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ NBA بر دالاس غلبه کرد و راهی نیمه نهایی این کنفرانس شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم لس‌آنجلس کلیپرز در بازی هفتم پلی‌آف کنفرانس غرب لیگ اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا که در حضور 7342 تماشاگر سالن استیپلز سنتر برگزار شد با نتیجه 126 بر 111 دالاس موریکس را از پیش رو برداشت و به نیمه‌نهایی این کنفرانس صعود کرد.

کوای لنرد 28 امتیاز، 10 ریباند و 9 پاس گل، پل جرج 22 امتیاز، 6 ریباند و 10 پاس گل و مارکوس موریس 23 امتیاز برای کلیپرز کسب کردند و در مقابل لوکا دانچیچ نیز 46 امتیاز، 7 ریباند و 14 پاس گل برای دالاس داشت.

بازیکنان کلیپرز در این بازی 20 پرتاب 3 امتیازی موفق انجام دادند که در تاریخ بازی‌های هفتم پلی‌آف NBA یک رکورد به حساب می‌آید. کلیپرز در نیمه نهایی کنفرانس غرب به مصاف یوتا جز می‌رود.

تیم آتلانتا هاوکس در بازی نخست نیمه‌نهایی کنفرانس شرق NBA با لطف شروع طوفانی خود، موفق شد فیلادلفیا سونی سیکسرز را در خانه این تیم با نتیجه 128 بر 124 شکست دهد. نتیجه کوارتر نخست این بازی،‌ 42 بر 27 بود.

تری یانگ 35 امتیاز و 10 پاس گل برای هاوکس به دست آورد، ضمن اینکه بازیکنان آتلانتا 47 بار برای پرتاب 3 امتیاز اقدام کردند که در 20 مورد موفق بودند. جوئل امبید، ستاره کامرونی فیلا هم 39 امتیاز و 9 ریباند برای تیمش کسب کرد.

تری یانگ و کریم عبدالجبار، تنها بازیکنان تاریخ پلی‌آف لیگ هستند که در هر 4 بازی نخست خارج از خانه بیش از 30 امتیاز کسب کرده‌اند.

انتهای پیام/