شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیس#آلمان

انمچا و انتخاب مانشافت برای فتح اروپا/ ملی پوش سابق انگلیس آلمان را قهرمان کرد!(عکس)

انمچا و انتخاب مانشافت برای فتح اروپا/  ملی پوش سابق انگلیس آلمان را قهرمان کرد!(عکس)

تیم ملی زیر ۲۱ ساله های آلمان موفق شد عنوان قهرمانی رقابت های جام ملت های اروپا را تصاحب کند.

 دیدار فینال رقابت های جام ملت های اروپا زیر 21 ساله ها، در استادیوم استوزیچ لیوبلیانا اسلوونی برگزار شد. تیم ملی آلمان در مراحل یک چهارم و نیمه نهایی با غلبه بر دانمارک و هلند راهی دیدار فینال شد و پرتغال نیز در این مراحل از سد ایتالیا و اسپانیا گذشت و به دیدار پایانی راه یافت.


در مسابقه فینال که مالکیت بازی بیشتر در اختیار پرتغال بود ولی این آلمانی ها بودند که موفق به خلق موقعیت می شدند، شاگردان استفان کانتز در تیم ملی آلمان موفق شدند با یک گل از سد رقیب خود گذشته و عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کنند.


در این مسابقه و در دقیقه 49، حرکت خوب تیمی مانشافت منجر به تک گل بازی شد. پاس فلورین ویرتز هافبک 18 ساله بایرلورکوزن به بوته باکو مدافع راست وولفسبورگ، یک موقعیت را برای آلمان به وجود آورد که پاس در عمق این بازیکن با عبور از میان مدافعین پرتغال، نصیب لوکاس انمچا مهاجم اندرلخت بلژیک شد که این بازیکن پس از دریبل زیبای دیوگو کوستا سنگربان پرتغالی ها، توپ را درون دروازه حریف قرار داد.

 

-


لوکاس انمچا مهاجم تیم ملی آلمان که متولد هامبورگ است، در رده ها 16، 17، 18، 19 ، 20 و حتی 21ساله های انگلیس به میدان رفته است، امادر نهایت تصمیم گرفت برای تیم ملی آلمان به میدان برود و یکشنبه شب نیز گل قهرمانی ژرمن ها را به ثمر رساند.

 


این بازیکن 23 ساله که در فصل گذشته و در 41 بازی موفق شد 21 بار برا اندرلخت گلزنی کند، بازیکن تیم منچسترسیتی است که به صورت قرضی در این تیم بلژیکی حضور پیدا کرد و تابستان امسال نیز قراردادش با اندرلخت به پایان می رسد و باید مجددا راهی اتحاد شده و در نهایت این پپ گواردیولاست که برای آینده این ستاره آینده دار تصمیم خواهد گرفت.

 


لوکاس انمچا طی سالهای گذشته به صورت قرضی از سیتی به تیم های پرستون، وولفسبورگ، میدلزبورو و اندراخت قرض داده شده و او چندی پیش در مصاحبه ای اعتراف کرد که انتقال به باشگاه‌های مختلف به طور قرضی برای او دیگر ناامید کننده شده و خواهان تداوم فعالیت در یک باشگاه است.

 


حالا این بازیکن جوان که در 19 بازی برای تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان 11 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است، به عنوان قهرمان آلمانی ها و زننده تک گل دیدار فینال یورو زیر 21 ساله ها شناحته می شود. باید دید در فصل جدید چه اتفاقاتی در انتظار این بازیکن آینده دار خواهد بود.