تیغ چاقو به جای زهر ترک کردن آدم کشت! / جواد 20 سال بیشتر نداشت

به گزارش رکنا، این حادثه تاسف بار، شب جمعه گذشته در بولوار صبای منطقه سیدی مشهد هنگامی رخ داد که جوانی به نام جواد به همراه چند نفر دیگر از دوستانش سر قراری رفتند که پس از یک کل کل غرورآمیز برنامه ریزی شده بود. وقتی همه به محل خودنمایی رسیدند ناگهان در تاریکی شب تیغه های چاقو برق زد و هر کس چاقویی بیرون کشید تا دیگری را «زهره ترک» کند

این درگیری وحشتناک که با مشاجره های توهین آمیز همراه بود در یک لحظه رنگ خون گرفت و تیغه های ترسناک چاقو بر پیکر عاملان نزاع خونین فرود آمد.

در این نزاع دست جمعی، چند نفر خون آلود کف خیابان افتادند و عده ای نیز با دیدن این صحنه های هولناک، از محل گریختند. دقایقی بعد صدای آژیر خودروهای امدادی به گوش رسید و دو تن از مجروحان این حادثه تاسف بار به مرکز درمانی انتقال یافتند اما تلاش کادر پزشکی برای نجات جان «جواد-د» به نتیجه نرسید و این جوان 20 ساله بر اثر عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد در همین حال نیز دوست مقتول که «امید» نام دارد به علت شدت صدمات وارد شده در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان بستری شد.

براساس این گزارش، با اعلام مرگ جوان 20 ساله به نیروهای انتظامی، بلافاصله گروه تخصصی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در کنار قاضی ویژه قتل عمد مشهد عازم مرکز درمانی شدند و به تحقیق در این باره پرداختند. بررسی های مقدماتی نشان می داد که نزاع مرگبار در بولوار صبای کوی سیدی و بر اثر کل کل جاهلانه دو جوان رخ داده و سپس به عده کشی و نزاع دست جمعی انجامیده است.

قاضی دکتر حسن زرقانی که براساس تجربیات رسیدگی به پرونده های جنایی، هر لحظه ای را برای شناسایی و دستگیری عاملان این نزاع مرگبار از دست نمی داد، بی درنگ دستورات محرمانه ای را برای ورود به مخفیگاه های متهمان فراری صادر کرد. این گونه بود که گروه تخصصی کارآگاهان با هدایت مستقیم سرهنگ مهدی سلطانیان (رئیس اداره جنایی آگاهی) وارد عمل شدند و دامنه تحقیقات را با راهنمایی های مقام قضایی به منطقه سیدی کشاندند. درحالی که ردیابی های اطلاعاتی با شناسایی عوامل این نزاع خونبار، ادامه داشت، سرنخ هایی نیز از مخفیگاه متهم اصلی این پرونده جنایی به دست آمد. هنوز عملیات دستگیری متهم 25 ساله در مراحل مقدماتی قرار داشت که ناگهان متهم مذکور که «حسین- چ» نام دارد خود را تسلیم قانون کرد. درحالی که هنوز آثار جراحت بر پیکر متهم این پرونده خودنمایی می کرد، او ضمن اعتراف به حضور در نزاع مرگبار به وارد آوردن ضربات چاقو بر پیکر جواد نیز اقرار کرد. قاضی دکتر زرقانی که دقایقی بعد از بازداشت متهم مذکور، در پلیس آگاهی حضور یافته بود به تحقیق تخصصی از وی پرداخت و سپس با صدور دستورات ویژه ای برای ردیابی دیگر متهمان، ادامه بررسی ها برای کشف زوایای پنهان انگیزه این جنایت وحشتناک را به کارآگاهان اداره جنایی سپرد به همین دلیل تحقیقات پرونده زیر نظر سرهنگ ولی نجفی (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) آغاز شد.

سجادپور