شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فروش اقساطی

فروش اقساطی لیفان X70 آغاز شد – خرداد ۱۴۰۰

به تازگی توسط نمایندگی های شرکت خودروسازان بم، شرایط فروش اقساطی کراس اوور لیفان X70 با قیمت قطعی اعلام شده است.

فروش اقساطی لیفان X70 آغاز شد – خرداد ۱۴۰۰

به گزارش منیبان، بر اساس بخشنامه منتشر شده قیمت مصوب لیفان X70 توسط خودروسازان بم ۵۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. همچنین برای مشتریان طرح فروش خرداد ۱۴۰۰، تخفیف ۱۰ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. با توجه به بخشنامه منتشر شده، مشتریان باید در هنگام ثبت نام ۴۲۰ میلیون تومان را به عنوان ودیعه اولیه بپردازند و در زمان صدور دعوتنامه، مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان را به حساب شرکت خودروسازان بم واریز کنند. همچنین این امکان فراهم است تا ودیعه دوم در قالب ۶ چک با فواصل ۳ ماه به شرکت پرداخت شود. مبلغ هر چک ۲۵ میلیون تومان است و با یک محاسبه ساده متوجه خواهیم شد که این شرکت سود خاصی را برای چک ها در نظر نگرفته است.

در طرح فروش نقدی و اقساطی لیفان X70، موعد تحویل شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده و با توجه به بخشنامه، سود مشارکت و انصراف به مشتریان تعلق نمی گیرد. همچنین مبلغ سود تاخیر هم اعلام نشده و مبلغ کمیسون هم بر اساس دستورالعمل عنوان گردیده است.

لازم به ذکر است که هنوز شرکت خودروسازان بم، چنین طرح فروشی را بر روی وبسایت خود قرار نداده و تنها نمایندگی های این شرکت خودروساز خصوصی در فضای مجازی چنین طرح فروشی را منتشر کرده اند. همچنین این احتمال وجود دارد که طرح فروش اعلام شده، مخصوص نمایندگی ها و عاملیت های این شرکت باشد.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی لیفان X70 در اسب بخار

شرایط فروش نقدی و اقساطی لیفان X70 خودروسازان بم