شهر خبر

یادگار ۱۸ ساله عملیات بدر در خیل دلدادگان به شهدا تدفین شد+عکس


یادگار 18 ساله عملیات بدر در خیل دلدادگان به شهدا تدفین شد+عکس

مراسم تدفین پیکر شهید گمنام در حوزه علمیه مشکات، همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور دلدادگان به شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم وداع، تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دفاع مقدس عصر امروز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع) در حوزه علمیه مشکات با حضور مردم برگزار شد.

حضرت آیت‌الله محمدی عراقی بر پیکر این شهید گمنام 18 ساله که یادگار عملیات بدر بوده، نماز اقامه کردند.

گفتنی است پیکر این شهید از امامزاده علی‌اکبر(ع) پلایین به سمت حوزه علمیه مشکات تشییع و پس از در حوزه علمیه مشکات تدفین شد.

در این مراسم حضرت آیت‌الله محمدی عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به جایگاه والای شهدا به تاریخچه عملیات بدر پرداخت.

وی در ادامه به مجاهدت‌ها و تلاش‌های حضرت امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری لبیک‌گویان به امام خود در دوران رژیم ستمشاهی برابر شاه ایستادگی کردند و در این مسیر بسیار مورد آزار و اذیت قرار گرفتند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم یادآوری تاریخ معاصر را برای جوانان لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: جوانان بی‌شماری در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تلاش کردند تا انقلاب اسلامی پا برجا بماند.

انتهای پیام/