شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#کرج#مینی بوس

عکس | تصادف آتشین سمند و مینی بوس در اتوبان تهران- کرج

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف آتشین میان یک دستگاه سواری سمند و مینی‌بوس خبر داد.

تصادف سمند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا جلال ملکی دراین باره گفت: حوالی ساعت ۱۴:۵۴ امروز حادثه تصادف میان یک‌دستگاه سواری سمند و مینی‌بوس به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را از دو مسیر متفاوت به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه کرج تهران نرسیده به بزرگراه  شهید همدانی اعزام کردند. 

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که مینی بوس در حال حرکت در مسیربوده که ناگهان با قسمت عقب یکدستگاه سواری سمند برخورد کرده و شدت آن به حدی بوده که هر دو خودرو به بیرون از جاده منحرف و ناگهان شعله ور شده‌اند.

وی با بیان اینکه مینی بوس دارای یک راننده و سواری سمند نیز دارای یک راننده و دو سرنشین بود، گفت: این افراد تا قبل از حضور آتش‌نشانان بلافاصله با کمک مردم از داخل کابین خارج شدند که در این میان یک آقا ۵۲ ساله و خانم ۲۶ ساله دچار سوختگی از چند نقطه بدن شده و به بیمارستان منتقل شدند.

ملکی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل اورژانس بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن سازی محل، به ماموریت خود خاتمه دادند.