شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#ذوب‌آهن#تیم فوتبال

حقدوست: تصمیمی در مورد فصل بعد نگرفته‌ام/ ۷ بازی پایانی حکم مرگ و زندگی را دارد


حقدوست: تصمیمی در مورد فصل بعد نگرفته‌ام/ 7 بازی پایانی حکم مرگ و زندگی را دارد

از نگاه هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان هفت بازی پایانی لیگ برتر برای این تیم در حکم مرگ و زندگی است.

مجتبی حقدوست در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط فعلی تیمش در تعطیلی مسابقات لیگ برتر گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و در تعطیلی مسابقات هم با انگیزه بالایی تمرین می‌کنیم. روز شنبه نیز یک بازی دوستانه با پدیده انجام دادیم که 3 بر 2 پیروز شدیم. این مسابقه دوستانه باعث شد تا در شرایط بازی قرار بگیریم. ما تمرینات را با انگیزه بالا ادامه خواهیم داد تا آماده شروع مجدد بازی‌ها شویم.

وی در ادامه در مورد وضعیت پیچیده ذوب‌آهن در انتهای جدول و اینکه آنها در رده پانزدهم جدول قرار دارند، تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که وضعیت خوبی در جدول نداریم و نگرانی هواداران هم از این وضعیت طبیعی است. رقابت در پایان جدول خیلی سخت شده، ولی تمام هدف ما این است که تیم‌مان در لیگ برتر بماند و این اتفاق هم رخ خواهد داد.

 

حقدوست همچنین خاطرنشان کرد: وضعیتی که الان با آن مواجه هستیم به دلیل نتایج بدی است که در نیم‌فصل اول گرفتیم و فقط یک برد به دست آوردیم، هر چند که بدشانس هم بودیم. هفت بازی پایانی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید چند برابر گذشته تلاش کنیم تا در نهایت در لیگ برتر بمانیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به وضعیتش برای فصل آینده هم تصریح کرد: قرارداد من در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید، ولی هنوز تصمیمی برای فصل بعد نگرفته‌ام. تمام تمرکزم روی این است که در ادامه بازی‌ها تیم بهترین نتیجه را بگیرد و در لیگ برتر بمانیم.

انتهای پیام/