شهر خبر

امیری: برای نبرد سخت برابر بحرین آماده هستیم

امیری: برای نبرد سخت برابر بحرین آماده هستیم

هافبک تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با بحرین گفت: ما فردا یک بازی بسیار حساس و سخت برابر بحرین داریم اما برای این بازی آماده ایم.

به گزارش مشرق، وحید امیری در نشست خبری قبل از دیدار تیم های ایران و بحرین گفت: بعد از بازی اول برابر هنگ کنگ، ریکاوری کرده و تمرینات تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادیم. همه تلاشمان را در این مدت انجام دادیم و به خوبی آماده شدیم تا فردا یک بازی خوب را انجام دهیم. 

وی ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوب همراه با نتیجه را انجام دهیم؛ می دانیم بازی حساس و سختی پیش رو داریم ولی خودمان را برای این بازی آماده کرده ایم. تمام برنامه‌های تاکتیکی را انجام دادیم و باید نتیجه مورد نظر و دلخواه‌مان را کسب کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران از گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی روز دوشنبه ۱۷ خردادماه و از ساعت ۲۱ به وقت تهران باید رو در روی بحرین به میدان برود و جمعه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۹ برابر کامبوج صف آرایی کند، آخرین بازی ایران در این مرحله نیز سه شنبه ۲۵ خرداد برابر عراق خواهد بود. در حال حاضر بحرین از ۶ بازی خود ۱۲ امتیازی است و در صدر جدول این گروه قرار دارد، عراق با ۵ بازی و ۱۱ امتیاز در جایگاه دوم است و تیم ایران نیز با یک بازی کمتر و ۹ امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد.

تیم های هنگ کنگ و کامبوج نیز با ۵ و یک امتیاز در رده های چهارم و پنجم هستند.

منبع: ایرنا