شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسا#گواردیولا#بارسلونا

بارسا دست بردار گواردیولا نیست

چرا پپ گواردیولا فینال اروپا را باخت؟ / 938 میلیون یورو هزینه بدون قهرمانی در لیگ قهرمانان

بارسلونا پس از آگوئرو و گارسیا، به ۳ بازیکن دیگر پپ گواردیولا علاقه مند شده و می‌خواهد یک بازیکن دیگر را نیز خریداری کند.

به گزارش مشرق، اسپورت کاتالونیا گزارش داد که بارسلونا به دنبال مدافع دیگر منچسترسیتی است و می‌خواهد یک بازیکن دیگر گواردیولا را به خدمت گیرد. تاکنون سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا از منچسترسیتی به نیوکمپ آمدند و حالا کومان قصد دارد یک مدافع دیگر نیز به خدمت گیرد.

طبق گزارش سایت اسپورت، بارسا به دنبال انتقال «آیمریک لاپورت» است و می‌خواهد این مدافع اسپانیایی را به نیوکمپ آورد. لاپورت فصل گذشته به دلیل حضور دیاز و احیای استونز کمتر در ترکیب گواردیولا قرار گرفت و اصلاً نتوانست حضور چندانی در ترکیب داشته باشد. به همین علت، بارسا امیدوار است تا بتواند منچسترسیتی را راضی و این بازیکن را به اردوی خود اضافه کند.

البته قیمت لاپورت نزدیک به ۷۰ میلیون پوند گزارش شده که اگر منچسترسیتی تخفیف ندهد، بارسلونا به دلیل شرایط اقتصادی قادر به خرید این بازیکن نیست. 

از طرفی منچسترسیتی نیز به دنبال ستاره‌های مدنظر خود مثل هری کین از تاتنهام و دکلن رایس از وستهام است. آنها قیمت‌های بالایی دارند و شاید این مسئله کمک کند که با فروش لاپورت موافقت کنند تا پولِ مورد نظر بدست آید. 

البته باید عنوان کرد که منچسترسیتی در خط دفاعی خود تنها «نیتان آکه» را برای خط مدافع مرکزی در اختیار دارد و شاید ترس مصدومیت بازیکنان باعث شود تا لاپورت را به تیمی دیگر واگذار نکند. 

اسپورت در انتهای گزارش خود البته عنوان کرد که لاپورت تنها گزینه مورد علاقه بارسلونا نیست و این تیم به بازیکنانی مثل «ایلکای گندوغان» و «گابریل ژسوس» نیز علاقه مند است. البته حضور این ۲ بازیکن در ترکیب گواردیولا به قدری حیاتی است که شاید بارسا در پنجره کنونی نتواند با اقتصاد آشفته خود آنها را خریداری کند.

منبع: فارس