شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آرام#آزمون#جهانبخش

آزمون و جهانبخش آرام و قرار ندارند(عکس) 

مهاجمان تیم های زنیت و برایتون با روحیه بالایی آماده مصاف برابر بحرین می شوند.

این دو در اولین مصاف تیم ملی در شروع دوباره رقابت های مقدماتی جام جهانی در ترکیب اصلی تیم ملی حاضر بودند؛ سردار در آرایش 2-4-4 تیم ملی زوج مهدی طارمی بود و علیرضا جهانبخش به عنوان وینگر راست وارد زمین شده بود.


جهانبخش و آزمون البته دو فصل متفاوت را در فوتبال روسیه و انگلیس پشت سر گذاشته اند؛ آزمون با اینکه در هفته آخر رقابت آقای گلی را در اتفاقی عجیب به زیوبا هم تیمی اش واگذار کرد، با ثبت 19 گل و ارسال 6 پاس گل به عنوان بهترین بازیکن لیگ روسیه انتخاب شد. برای جهانبخش اما شرایط خوب پیش نرفت و گراهام پاتر هیچ وقت به این بازیکن اعتماد نکرد تا علی رغم حضور در 25 مسابقه تعداد دقایق حضورش در زمین بیشتر از 791 دقیقه نشود؛ با این حال مهاجم سابق آلکمار که یکی از شاخص ترین بازیکنان فوتبال هلند به شمار می رفت، دو گل در این دقایق به ثمر رساند ولی آمارش قابل مقایسه با سردار که هر 91 دقیقه موفق به گلزنی شده است، نیست.

 


این دو بازیکن حالا در آستانه دیدار حیاتی برابر بحرین پس از فصلی که سپری کرده اند، به تاثیرگذاری در این مسابقه می اندیشند و به اینکه پس از پشت سر گذاشتن این چالش مهم، در فصل نقل و انتقالات نیز اتفاقات خوبی برایشان رقم بخورد.

-