شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#آماده باش#حماس#غزه

تهدیدات « السنوار» صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت/ آماده باش در اراضی اشغالی و لغو «راهپیمایی پرچم»


تهدیدات « السنوار» صهیونیست‌ها را به وحشت انداخت/ آماده باش در اراضی اشغالی و لغو «راهپیمایی پرچم»

در پی تهدیدات رهبر حماس در غزه که در آن به صهیونیست ها درباره هرگونه تعرض به مسجدالاقصی هشدار داده بود، ارتش اسرائیل به حال آماده باش در آمد و سامانه پدافندی را تقویت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، «امیر بوحبوط» تحلیلگر صهیونیست امروز یکشنبه به نگرانی در محافل امنیتی اشغالگران درباره امکان ورود به موج جدید تنش‌ها در غزه و کرانه باختری به دنبال اعلام گروه‌های افراطی یهودی درباره برگزاری راهپیمایی پرچم‌ها در روز پنجشنبه آینده اشاره کرد.

 

وی به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ارتش به طور جدی با تهدیدات «یحیی السنوار» رئیس حماس در غزه و هشدار او درباره هرگونه اقدام برای تغییر اوضاع کنونی قدس و ضربه زدن به مقدسات، برخورد می‌کند. از این رو تصمیم به تقویت سامانه‌های پدافندی طی روزهای آتی از بیم شدت گرفتن تحولات و امکان حملات موشکی از غزه همزمان با برگزاری تظاهرات احتمالی در کرانه باختری و قدس، روی آورده است.

بوحبوط تاکید کرد: هشدار دستگاه‌های امنیتی درباره امکان موج جدید درگیری همزمان با جلسه برآورد امنیتی فرماندهان پلیس و ارتش و وزارت جنگ دیگر نهادها امنیتی برای اتخاذ تصمیم مهم درباره راهپیمایی است که گروه‌های افراطی راستگرا به دنبال برگزاری آن در روز پنجشنبه آینده هستند.

وی افزود: ارزیابی دستگاه‌های امنیتی، امکان درگیری را محتمل می‌داند زیرا میانجی‌گر مصری در ایجاد توافق مقبول حماس و اسرائیل موفق نبوده است.

«بوحبوط» از عزم دفتر «گانتس» برای درخواست از پلیس این رژیم به منظور عدم موافقت با راهپیمایی تحریک کننده موسوم به پرچم‌ها خبر داد.

 

انتهای پیام/