شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##انتخابی#رنگ#هنر#شهادت

انتخابی به رنگ و هنر شهادت

تعدادی از هنرمندان کشورمان با الهام گرفتن از مکتب ایثار و شهادت در آثار خود از مردم دعوت کرده اند که به پیام شهدا مبنی بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گوش فرا دهند.

انتخابی به رنگ و هنر شهادت

در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران، شهدا همواره به عنوان الگوهایی مهم به جامعه معرفی شده اند که با توجه به سخنان و رفتار آنها می توان در اصلاح جامعه عملکردی پویا و مثبت داشت. وصیت‌نامه شهدا یکی از یادگاری هایی است که آنها از خود برای آیندگان باقی گذاشته اند.

در این میان هنرمندان و طراحان کشورمان تلاش کرده اند که با هنر خود، پیام شهدا را برای حضور در انتخابات به مردم برسانند. اکنون تعدادی از این طرح های گرافیکی را همراه با یک توصیه از شهدا مرور می کنیم.

حسن باقری در بخشی از وصیتنامه خود نوشته است که  «بدانید هر رأی که شما به صندوق می‌ریزید مشت محکمی است که به دهان ضد انقلاب و دشمنان آمریکایی می‌زنید و یک قدم آنها را وادار به عقب نشینی می‌کنید.»

همچنین شهید سیدعلی اعتصامی پیغام دادها ست:  «ای امت شهیدپرور حالت انقلابی و مذهبی خودتان را حفظ کنید و در صحنه انتخابات شرکت فعال داشته باشید و صحنه را ترک نکنید که این خواست دشمن است.»

شهید سیدرضا فاطمی تأکید می‌کند:  «در انتخابات با کمال شناخت، آگاهی، بصیرت و ایمان انتخاب کنید.»

در وصیت شهید اسدالله حبیبی آمده است:  «هر کس به اندازه توانایی خویش احساس مسئولیت کند. در انتخابات با هوشیاری تمام به تقویت اسلام بپردازید. مبادا بگویید چیزها گران شده یا اجناس کم است و هی نگویید انقلاب برای ما چه کرده، بگویید ما به عنوان یک شیعه امام زمان(عج) چه کاری برای انقلاب و امام زمان(عج) کرده‌ایم.»

در وصیت شهید فرج‌الله رضایی آدریانی آمده است:  «برادران هوشیار باشید در انتخاب افراد مواظب باشید غافل نشوید که در دام تبلیغات دشمنان اسلام بیفتید، حتی در رفت و آمدهای خود مراقب باشید که کسی شما را از مسیر رهبری خارج نکند.»

منبع: ايسنا