شهر خبر
مشکلات کنونی ناشی از حضور نامحرمان در اداره کشور است/ محسن رضایی کاندیدای انتخابات 1400 تبیین می کند

مشکلات کنونی ناشی از حضور نامحرمان در اداره کشور است/ محسن رضایی کاندیدای انتخابات 1400 تبیین می کند

یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: وقتی ایران می‌خواهد وارد چنین موقعیتی شده و در چنین خانه‌ای ساکن شود باید از مشکلات کنونی عبور کند. مشکلات کنونی ناشی از حضور نامحرمان در اداره کشور است.

اعتمادآنلاین| نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید سفره دولتمردان را با سفره مردم یکی کنیم تا اگر در سفره مردم کمبود نان پیش آمد و قدرت خریدشان کاهش یافت، به دولت هم فشار بیاید.


به گزارش مهر، محسن رضایی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه رادیو اقتصاد، گفت: من یک بار دیگر لباس سربازی به تن کردم و آمدم تا خودم را سپر بلای مردم کنم و کاری کنم که نظم و آرامش و نشاط به جامعه برگردد. در خصوص بیانیه گام دوم باید بگویم که بعد از سه سال می‌بینیم که به آن توجه لازم نشده است.

 

رضایی گام دوم انقلاب را بسیار مهم دانست و گفت: گام اول بیشتر پایه بوده مانند امنیت و آرامش، اما در مرحله دوم باید تمدن ناب و ایران اسلامی نوین شکل بگیرد. وقتی ایران می‌خواهد وارد چنین موقعیتی شده و در چنین خانه‌ای ساکن شود باید از مشکلات کنونی عبور کند. مشکلات کنونی ناشی از حضور نامحرمان در اداره کشور است.

 

وی ادامه داد: من اولین مشکل را جدا شدن سفره دولت، مجلس و قوه قضاییه از مردم می‌دانم. اولین خطر، جدا شدن سفره حکومتی‌ها از مردم است. اولین اقدام این است که ما سفره‌ها را یکی کنیم، یعنی سفره دولتمردان را با سفره مردم یکی کنیم که اگر در سفره مردم کمبود نان پیش آمد و قدرت خریدشان پایین آمد به دولت هم فشار بیاید. ما به دنبال آن هستیم که این خطا را جبران کنیم.

 

ادامه دارد....