شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تیم ملی

حمله عجیب پیشکسوت استقلال به تیم ملی در آستانه دیدار حیثیتی

صادق ورمزیار : ساختار دفاعی تیم ملی ایران ضعف دارد

صادق ورمزیار ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : ساختار دفاعی تیم ملی ایران ضعف زیادی دارد و نسبت به خط حمله و خط میانی هماهنگ نیست.

صادق ورمزیار ، پیشکسوت باشگاه استقلال گفت : ساختار دفاعی تیم ملی ایران ضعف زیادی دارد و نسبت به خط حمله و خط میانی هماهنگ نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار در گفت‌وگویی درباره شرایط تیم ملی فوتبال در آستانه دیدار با بحرین اظهارداشت:

مهم ترین دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین است. بحرین از آنجایی که میزبان است به هر کاری دست می زند تا از این گروه صعود کند. قطعا تیمی مثل بحرین توانایی مقابله با فوتبال ایران در زمین را ندارد به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که اعضای این تیم دست به حاشیه سازی و کارشکنی بزنند و اعصاب و روحیه بازیکنان تیم ملی را به هم بریزند وگرنه بحرین با فوتبال نمی تواند جلوی تیم ملی فوتبال ایران را بگیرد. البته بچه های ما همه با تجربه هستند و می دانند که باید حرفه ای رفتار کنند و اگر اسیر حاشیه سازی بحرینی ها شوند کار برایمان مشکل می شود.

او ادامه داد:

اینکه تیم ملی در مرحله مقدماتی برای صعود به مشکل خورده ناراحت کننده است چون ما به عنوان برترین تیم آسیا نباید در همین مرحله مقدماتی به مشکل بخوریم. فوتبال ایران از نظر فنی بسیار سرتر از تیم هایی مثل عراق و بحرین است و آنها اصلا حریفان قابل توجهی برای ما نیستند. به هر حال گذشته ها گذشته و باید درس عبرت بگیریم و دیگر اشتباهات مدیریتی گذشته را تکرار نکنیم. در حال حاضر هم نباید نگران صعود از این گروه باشیم چون به جز بحرین بقیه تیم ها اصلا در حد و اندازه فوتبال ایران نیستند و ما قطعا می توانیم با پیروزی در ۳ بازی آینده از این گروه به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

صادق ورمزیار افزود:

تیم پرستاره‌ ایران، توانایی و ظرفیت رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد و در این راه کمبودی از نظر بازیکن ندارد. بازیکنان بزرگی داریم که در لیگ‌های مختلف جهان می‌درخشند و حتی آقای گل هستند. بازیکنانی مانند مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد که به تنهایی قدرت تغییر نتیجه را دارند. باید از این بازیکنان به بهترین شکل استفاده کنیم. نباید این تیم به راحتی جام جهانی را از دست دهد. تیم ملی حتما نتیجه خواهد گرفت و باید در دور بعد برابر تیم‌های بزرگتری قرار گیرد. دیدارهای سختی را پیش رو داریم اما با این بازیکنان احتمال حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر زیاد است. باید به آینده امیدوار باشیم.

مربی اسبق استقلال با اشاره به پیروزی تیم ملی مقابل هنگ کنگ گفت:

یکسری ناهماهنگی هایی در بازی تیم ملی مقابل هنگ کنگ دیدیم که باید برطرف شود اما مهم سه امتیاز بود که به حساب ایران واریز شد. شاید آن بازی که برخی انتظار داشتند پرگل باشد انجام نشد اما واقعیتی که وجود دارد آن است که ما بیش از گل به امتیاز نیاز داریم. در صورت برد حداقلی در بازی‌های دیگر صعود ما قطعی است. باید بیشتر مراقب دفاع باشیم و نیاز است روی نقاط ضعف تیم بیشتر کار کنیم. ساختار دفاعی ایران نسبت به خط میانی و حمله هماهنگ نیست و باید کادر فنی در این چند روز بیشتر روی آن کار کند.