شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی

تخلیه ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی در بندر شهید رجایی / ورود کشتی حامل ۶۶ هزار تن شکر به کشور


تخلیه 500 هزار تن کالای اساسی در بندر شهید رجایی / ورود کشتی حامل 66 هزار تن شکر به کشور

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی از تخلیه ۵۰۰ هزار تن کالای اساسی در بندر شهید رجایی خبر داد و گفت:‌یک فروند کشتی حامل ۶۶ هزار تن حامل شکر خام وارد بندر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علیرضا محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه از ابتدای امسال تا 14 خرداد 500 هزار تن انواع کالای اساسی وارد بندر شهید رجایی شده است، اظهار کرد: این میزان بدون احتساب کالاهای اساسی کانتینری بوده است.

وی ادامه داد: کالاهای اساسی یاد شده از طریق 13 فروند کشتی فله بر وارد بندر و پس از سیر مراحل قانونی در بازار توزیع شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با یادآوری این‌که کالاهای اساسی تخلیه شده در بندر شهید رجایی روغن، برنج، شکر، گندم و کود شمیایی بوده است، افزود:  تخلیه کالاهای اساسی به عنوان نیاز اول  معیشت هموطنان ارجح امور بوده و این اداره کل با ترسیم راهبردها و تشکیل کارگروهی تخصصی، ضمن اجرای دقیق شاخص ها و افزایش نرم عملیاتی،  با اجرای مکانیزم های نظارتی، عواملی که زمینه کندی و طولانی شدن فرایند تخلیه کالاهای یاد شده  را فراهم می کند، به شکل چشمگیری  کاهش داده است.

محمدی کرجی‌ران از ورود یک فروند کشتی حامل 66 هزار تن حامل شکر خام به بندر شهید رجایی خبر داد و گفت‌: این کشتی اکنون در حال تخلیه است.

انتهای پیام/