شهرخبر

پیام هشدار آمیز جدیدی به اسرائیل داده شد

یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در غزه می گوید مقاومت در تجاوز اخیر با رژیم صهیونیستی کمتر از ۵۰ درصد توان و امکانات خود را به کار گرفت و حمله اسرائیل تنها ۹۰ نفر از نیروهای جنبش را کشته و ۳ درصد از تونل‌ها را نابود کرد.

پیام هشدار آمیز جدیدی به اسرائیل داده شد

به گزارش منیبان؛ به نقل از الجزیره، سنوار در دیدار با نویسندگان و دانشگاهیان و اساتید در غزه افزود: شتاب عربی به سوی سازش با رژیم صهیونیستی این رژیم را برای تجاوزگری تشویق کرد.

رئیس جنبش حماس در غزه، گفت که حمله اسرائیل تنها ۹۰ نفر از کادر جنبش را شهید و سه درصد از تونل‌ها را نابود کرد.

سنوار افزود: اسرائیل قصد داشت 50 درصد نیروهای مقاومت را به قتل برساند و غزه را ده ها سال به عقب برگرداند اما عملا هیچ چیز نصیب آن نشد. از تمام شاخه ها و گروه های مقاومت بیش از 90 نفر شهید نشدند در حالی که هدف اسرائیل، کشتن 10 هزار تن بود. بعد از این پیروزی بزرگ می گوییم ما بعد از می 2021 دیگر مانند قبل از می 2021 نخواهیم بود.

سنوار مجددا تهدید کرد «به تل‌آویو حملات موشکی صورت خواهد گرفت.» او این را هم گفت که «جنگ آینده با اسرائیل چهره خاورمیانه را تغییر خواهد داد.»

سنوار گفت: جنگ اخیر با اشغالگران هدف راهبردی را برای فلسطینیان محقق کرد که همانا تثبیت توان حمایت از مسجدالاقصی است.

وی وعده داد که گشایش بزرگی در اوضاع انسانی شهروندان غزه به وجود خواهد آمد.

رئیس جنبش حماس در غزه یادآور شد: جنگ با رژیم صهیونیستی، رزمایش کوچکی بود که می تواند مبنای جنگ آینده باشد.

وی توضیح داد: تل آویو را موشکباران کردیم و بیش از این در راه است. ما این هدف راهبردی را تحقق بخشیدیم و نشان دادیم که ملت متحد، پشت مقاومت است.

وی به سازشکاران عرب و ملامت از آنان پرداخت و گفت: تل آویو که قبله حکام عرب شده بود را به منطقه ای خالی تبدیل کردیم و مقاومت، رژیم اشغالگر را ناچار کرد روی یک پای خود بایستد. (رژیم صهیونیستی را لنگ کرد)