شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین#تیم ملی

تنها بازمانده تیم ملی از شکست سنگین و تلخ مقابل بحرین + سند

کریم باقری ، تنها بازمانده تیم ملی از دیدار مقابل بحرین در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲

کریم باقری ، تنها باز مانده تیم ملی از شکست تلخ در مقدماتی جام جهانی سال ۲۰۰۲ است که به همراه تیم ملی به عنوان دستیار حضور دارد.

کریم باقری ، تنها باز مانده تیم ملی از شکست تلخ در مقدماتی جام جهانی سال ۲۰۰۲ است که به همراه تیم ملی به عنوان دستیار حضور دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از آن بازی دو دهه می‌گذرد و حالا دوباره ایران و بحرین در موقعیتی مشابه به مصاف هم خواهند رفت و کریم باقری این بار به عنوان عضو کادرفنی در اردوی تیم ملی ایران حضور دارد و تلاش می‌کند تا تجربیات خود را به بازیکنان منتقل کند.

باقری که در آن بازی معروف یک کارت زرد هم گرفت، پس از ناکامی ایران در صعود به جام جهانی ۲۰۰۲ کره – ژاپن از بازی‌های ملی خداحافظی کرد اما ۹ سال بعد و در جریان تلاش تیم ملی برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۰ دوباره به تیم ملی بازگشت و حضوری موفقیت آمیز داشت و با گلزنی اش، از شکست تیم ایران در دیدار با امارات جلوگیری کرد.

کریم باقری با ثبت ۵۰ گل ملی، گلزن ترین هافبک ملی جهان محسوب می‌شود و سابقه زدن گل در بازی های مهم را دارد و حالا ملی پوشان فرصت این را خواهند داشت تا از این سابقه درخشان باقری به صورت نزدیک بهره ببرند. نکته جالب این که او باوجود گذشت ۱۰ سال از خداحافظی، همچنان آمادگی بدنی بسیار خوبی دارد و در تمرینات نیز پا به پای شاگردان اسکوچیچ فوتبال بازی می‌کند.