شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین#تیم ملی

انگیزه ویژه ستاره تیم ملی برای دیدار حساس با بحرین

انگیزه شخصی سردار آزمون برای به ثمر رساندن ۳۵ گل ملی

سردار آزمون امیدوار است که در دیدار با بحرین موفق شود که گل سی و پنجم خودش را به ثمر برساند و تیم ملی را در این دیدار پیروز کند.

سردار آزمون امیدوار است که در دیدار با بحرین موفق شود که گل سی و پنجم خودش را به ثمر برساند و تیم ملی را در این دیدار پیروز کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهاجم اول تیم ملی ایران در ادامه درخشش خود در بازی های باشگاهی و ملی، در دیدار دوستانه مقابل سوریه نیز یک گل دیگر به تعداد گل های ملی اش افزود و به عدد ۳۴ رسید. سردار آزمون که تقریبا عادت کرده ایم در همه بازی های تیم ملی ایران پایش به گلزنی باز شود، در مسابقه دوستانه با سوریه در دقیقه ۳۸ وقتی دروازه بان حریف ضربه طارمی را برگرداند، در ریباند با یک بغل پای حرفه ای و ساده توپ را به کنج دروازه سوریه فرستاد.

او البته نتوانست در دیدار اخیر تیم ملی مقابل هنگ کنگ گلزنی کند و انگیزه فراوانی برای گلزنی دارد تا تعداد گل‌هایش برای تیم ملی را به عدد ۳۵ برساند. خنده‌ها و انگیزه سردار آزمون مارا امیدوار خواهد کرد تا در دیدار برابر بحرین و دو دیدار بعد از آن بتواند شادی‌آور خانه‌های ایرانی‌ها باشد.

گفتنی است تیم فوتبال ایران باید روز دوشنبه در ورزشگاه بین المللی منامه به مصاف بحرین برود و در صورت پیروزی می‌تواند جای بحرین را در جدول رده بندی بگیرد.