شهرخبر

مهرعلیزاده: مشکل عمده تولید در بخش قضاست

مهرعلیزاده نمایه

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در نقد صحبت های دیگر کاندیدها به بحث نقش قوه قضاییه در حوزه تولید پرداخت.

به گزارش مشرق، از آقای رئیسی سوال دارم که شما که در پاسخ به سوال‌ها چه راه حل هایی را برای رفع موانع تولید دارید؟ واقعا خودتان چقدر با مسئله تولید آشنایی دارید؟ ممکن است از چند کارشناس استفاده کنید و انسان حفظ کند و عنوان کند اما اینها به درد مردم نمی خورد. 42 سال از انقلاب گذشته و مردم مشکل تولید و صادرات دارند. بیش از ۷۰ درصد ظرفیت های تولیدی و معطل است. 

آقای رئیسی آیا شما خودتان می توانید بدون کمک و مشاورانتان ۲ سوال اقتصادی مطرح کنید و پاسخ بدهید. آقای رئیسی به کارخانه‌هایی اشاره کردن که هر سفر حداقل ۴۰ الی ۵۰ میلیارد تومان هزینه می شود و در آخر مصاحبه‌ای می شود که کارخانه ای را که بانک گرفته می شود و توقیف کرده و بر اساس حکم دادستان آزاد و ۱۰ الی ۱۵ نفر مشغول نی شود. چند عدد از آن کارخانه ها باز می شود ۲ الی ۳ تا یا بیشتر؟ آقای رئیسی چند عدد از این کارخانه ها بسته بودند و بسته شدند؟ اینهمه کارخانه ها له همین دلیل بسته شدند چه کسی آنها را بسته است؟ همان قاضی شما بسته است. بخش عمده مشکلات تولید در بخش قضا است. همان جا را مدیریت بفرمایید.

یکی از ارکان توسعه اقتصادی دادرسی عادلانه است. اگر دلتان برای اقتصاد سوخته است همین قوه قضائیه را که هنوز به شیوه قجری اداره می شود اصلاح کنید شما که از ۱۶ سالگی در دستگاه قضا بوده‌اید و هستید. 

این مسئله درمورد شما عنوان می شود که آقای رئیسی سندروم پست بیقراری شدید دارند از دادستانی به آستان قدس شریف می‌برند و از آنجا به کانالتون ریاست جمهوری می‌روند و از آنجا به قوه قضاییه می‌روند و ریاست قوه قضاییه مجدداً برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد می شوید.

 چه تضمینی وجود دارد که شما ریاست جمهوری را نیز به سودای مقام بالاتر رها نکنید مردم نگران هستند و نمی‌توانند به این موارد اعتنا کند.

اینکه آقای زاکانی فرمودند شما انشا می نویسید خیر ما انشا ننوشته‌ایم حرف حق و دل است. ما اگر بخواهیم به این و آن تهمت بزنیم به راحتی می توانیم این کار را صورت دهیم.

منبع: فارس