شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#اردوی تیم ملی

قوانین سفت و سخت کرونایی در اردوی تیم ملی

بعد از همه گیری ویروس کرونا، ای اف سی بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و انتخابی جام جهانی 2022 قطر را به صورت متمرکز در کشورهای مختلف برگزار کرده است.

قوانین سفت و سخت کرونایی در اردوی تیم ملی

به گزارش منیبان؛ تیم ملی فوتبال ایران که برای ادامه بازیهایش در مرحله انتخابی جام جهانی در بحرین حضور دارد، طی چند روز گذشته به خوبی متوجه سخت‌گیری شدید ناظران AFC در هتل محل اقامتش شده است.

تیم ملی در طبقه ششم هتل رادیسون بلو و کادر فنی و مدیریتی در طبقه هفتم هتل اسکان داده شده‌اند و برای شهاب الدین عزیزی خادم و مشاورش هم در طبقه هفتم اتاق رزرو شده است. البته همیشه طبقه بازیکنها از مدیرها جدا بوده است.

کامبوج و عراق و هنگ کنگ هم در این هتل اقامت دارند و به خاطر شرایط کرونایی، هر اتاق به یک نفر اختصاص داده شده و خبری از حضور دو نفر در یک اتاق نیست.

با توجه به حضور سه تیم در این هتل، ساعت صبحانه، ناهار و شام تیم‌ها فرق دارد و هر تیم در یکی سالن‌های این هتل غذایش را صرف می‌کند و  طبیعتا خبری از برخورد بازیکنان و عوامل سه تیم با یکدیگر نیست.

شنیده‌ها حاکی از آن است که تیم ملی به لحاظ غذایی هیچ مشکلی در هتل محل اقامتش در بحرین ندارد و با توجه به آنکه AFC در مورد میزبانی بحرین تضمین‌های لازم را به تیمهای دیگر داده بود، در کاروان تیم ملی، خبری از آشپز نیست.

برگردیم به ماجرای سخت‌گیری AFC. در هتل محل اقامت تیم ملی افرادی از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور دارند که وظیفه‌شان چک کردن مهمان‌های ویژه هتلاست تا مطمئن شوند که بازیکنان و عوامل تیمها به جز زمان تمرین و زمان صرف غذا از اتاقشان خارج نمی‌شوند و اینطور نخواهد بود که چند بازیکن دور هم جمع در یک اتاق جمع شوند و با یکدیگر پلی استیشن بازی کنند.