به گزارش روی خط رسانه برنا؛  شبکه سوم سیما با انتشار پیام تسلیتی درگذشت مسعود بهبهانی نیا نویسنده شناخته شده سریال های تلویزیونی را تسلیت گفت.

در متن این پیام تسلیت آمده است:

درگذشت نویسنده با اخلاق تلویزیون و صاحب طولانی ترین سریال های صدا و سیما ی جمهوری اسلامی که از پربیننده ترین آثار رسانه ملی بود ، بار دیگر جامعه هنری کشور را عزا دار کرد.

مسعود بهبهانی نیا خالق «نرگس»، «خاک سرخ»، «کیمیا»، «ترانه مادری» و«فاصله ها» در سال های اخیر، مشغول نوشتن فیلمنامه سریال دویست قسمتی «برف بی صدا می بارد» به عنوان طولانی ترین سریال تاریخ تلویزیون برای شبکه سه سیما بود؛ تا جایی که طی چندین سال تلاش این هنرمند، نگارش بیش از ۱۵۰ قسمت از این فیلمنامه به پایان رسیده و مابقی آن در حال نگارش بود و به موازات، فاز نخست آن برای ۷۰ قسمت به کارگردانی پوریا آذربایجانی در حال تصویربرداری بود که تقدیر مهلتش نداد تا محصول اخرین دست نوشته های ارزشمندش را امسال روی آنتن شبکه سه ببیند.

شبکه سه درگذشت این هنرمند با اخلاق و خانواده مدار را به جامعه هنری کشور و دوست داران سریال های به یادماندنی آن مرحوم، تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی، غفران و علو درجات را برای ایشان خواهشمند است».

منبع: مهر