شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#فوتبال#تیم ملی فوتبال

مانچینی: بازی خوبی مقابل جمهوری چک به نمایش گذاشتیم/ وراتی می‌تواند در بازی با ترکیه ما را همراهی کند


مانچینی: بازی خوبی مقابل جمهوری چک به نمایش گذاشتیم/ وراتی می‌تواند در بازی با ترکیه ما را همراهی کند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش در دیدار دوستانه مقابل جمهوری چک ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی در پی برتری 4 بر صفر شب گذشته (جمعه) شاگردانش مقابل جمهوری چک در دیداری دوستانه که آخرین بازی تدارکاتی آتزوری پیش از مسابقات یورو 2020 بود، گفت:  چیزی که می‌خواستم از شاگردانم در این دیدار ببینم دقیقاً همان چیزی بود که در بازی آخر انجام داده بودیم، چون ما چند ماهی بود همدیگر را ندیده بودیم و پس از گذشت 10 دقیقه از زمان بازی دقیقاً کاری که باید می‌کردیم را انجام دادیم.

وی افزود: ما بازی خیلی خوبی را مقابل جمهوری چک به نمایش گذاشتیم، تیمی که به هیچ‌وجه نباید دست‌کم گرفته شود. جمهوری چک تیمی قدرتمند، فیزیکی، سرعتی و فنی است. آنها اخیراً مقابل بلژیک که یکی از بهترین تیم‌های اروپاست، به نتیجه مساوی دست یافتند که به نظر من در آن بازی باید پیروز می‌شدند. به هر حال این آزمون خوبی برای ایتالیا بود. ما بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم، حتی در زمان‌هایی که حریف با چهار بازیکن به ما فشار می‌آورد.

سرمربی ایتالیا که تیمش در هشت بازی متوالی به برتری دست یافته و ضمن به ثمر رساندن 25 گل، دروازه‌اش را هم بسته نگه داشته، در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد. ما تیم جوانی داریم که باید در تمامی جوانب پیشرفت کنیم.

مانچنینی در پایان درباره وضعیت مصدومیت بازیکنانش خاطرنشان کرد: ما هنوز نیاز به انجام یک آزمایش دیگر داریم اما فکر می‌کنم سنسی به خانه بازخواهد گشت (به دلیل مصدومیت عضلانی بازی‌های یورو 2020 را از دست داد و جایش را ماتئو پسینا پُر خواهد کرد). لورنزو پلگرینی تقریباً ریکاوری کرده است. مارکو وراتی (از ناحیه زانو مصدومیت داشت) پیشرفت خوبی در ریکاوری‌اش داشته و به نظرم او قادر خواهد بود در بازی با ترکیه برای ما به میدان برود.

ایتالیا در گروه A یورو 2020 با تیم‌های سوئیس، ترکیه و ولز همگروه است و در اولین بازی خود در این رقابت‌ها در تاریخ 21 خرداد در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف ترکیه می‌رود.

انتهای پیام/