به گزارش برنا، این برنامه روز یکشنبه 16 خرداد ماه به بررسی کتاب در ستایش پیاده روی نوشته ارلینگ کاگه اختصاص دارد. همچنین مهمان برنامه شهلا زرلکی نویسنده است و او درباره این کتاب صحبت خواهد کرد.

این برنامه شامل آیتم کتاب امروز به معرفی کتاب های حوزه روانشناسی اختصاص دارد. آیتم کتاب تازه هم در قالب گفت و گو با مروجان کتابخوانی و کتابخوان ها پخش می شود که زرلکی در این بخش صحبت می کند. برنامه عشق کتاب روزهای یکشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه از رادیو سلامت پخش می شود.

سارا شریفی تهیه کننده و دکتر حامدرضا مهتدی مجری کارشناس برنامه است.

ارلینک کاگه در کتاب در ستایش پیاده‌روی از عناصر مهمی نوشته است که به انسان‌ها کمک می‌کند تا درباره مفاهیم مختلف زندگی تفکر و تامل کنند، عمیق شوند و به درک تازه‌ای برسند. او انسان‌ها را به سکوت دعوت می‌کند. همان چیزی که جای خالی‌اش در زندگی پر از سر و صدای امروزی به شدت به چشم می‌خورد. انسان در حین راه رفتن می‌تواند با خود خلوت کند. از سکوت لذت ببرد. به زندگی و مسائلش فکر کند و نگاه و نگرش جدیدی نسبت به آن به دست بیاورد.

این کتاب حاصل پیاده‌روی‌ها و سکوت نویسنده، همچنین مطالعات و تاملاتش در این باب است. اثری که به شما کمک می‌کند تا دنیا را با عینک دیگری ببینید و درک تازه‌ای از طبیعت و رخدادهای پیرامونتان به دست آورید.