شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کشتی

توضیحات رئیس انستیتو کشتی در مورد حضور کمیل و رضا یزدانی در کلاس مربیگری


توضیحات رئیس انستیتو کشتی در مورد حضور کمیل و رضا یزدانی در کلاس مربیگری

رئیس انستیتو کشتی گفت، دیگر مانند گذشته نیست که با کلاس دو سه روزه به مربیان مدرک داده شود، بلکه حضور در کارگروه فنی و طی دوره کارآموزی لازم است.

کامبیز مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد برگزاری کلاس استاژ مربیگری مخصوص قهرمانان، اظهار داشت: ما از بدو ورودمان، برای قهرمانان المپیک، جهان، بازی‌های آسیایی و قهرمانی آسیا فراخوان زدیم که حدود 60 نفر ثبت‌نام کردند. به خاطر کرونا کمی تشکیل کلاس استاژ به تعویق افتاد. با توجه به جایگاهی که قهرمانان داشتند، مربیان برای رده‌های بزرگسالان و جوانان را از هم جدا کردیم.

وی تعداد نفراتی که به این دوره از کلاس استاژ دعوت شده بودند را 13 نفر عنوان کرد و افزود: مهدی تقوی و صادق جابرزاده نتوانستند در کلاس شرکت کنند. با حسن رحیمی هم تماس گرفتیم که جواب نداد، اما سایر دوستان مانند کمیل قاسمی، رضا یزدانی، طالب نعمت پور، عباس دباغی، یدالله محبی، پیمان یاراحمدی و... در کلاس بودند. البته نفراتی چون مصطفی حسین‌خانی، ارشک محبی، امیرحسین مقصودی و بهمن تیموری هم قرار بود در دوره شرکت کنند که در اردوی قرنطینه بودند.

مرادی با اشاره به اینکه علیرضا دبیر و حمید سوریان مدرس این کلاس بودند، گفت: دبیر همان روز حالش بد شد و به بیمارستان رفت و نتوانست در این کلاس توجیهی شرکت کند. عسکری محمدیان هم در جلسه‌ای بود و برای چلنج فنی ماند.

رئیس انستیتو کشتی در پاسخ به این پرسش که به نفرات شرکت‌کننده در این دوره چه مدرکی اعطا خواهد شد، اظهار کرد: بعضی از آقایان مدرک داشتند، مثل طالب نعمت‌پور یا رضا یزدانی. در این بین بحث قهرمانی و مدال‌های آنها هم مدنظر قرار می‌گیرد و به برخی بعد از طی دوره لازم، مدرک درجه یک اعطا می‌شود. البته اینها باید در کارگروه فنی باشند. دیگر مانند گذشته نیست که طی دو سه روز کلاس مدرک داده شود. همه شش ماه کارآموزی دارند و در کارگروه فنی به‌عنوان مدرس در تیم آموزشی قرار می‌گیرند.

 

انتهای پیام/