شهرخبر
انتخابات ۱۴۰۰|

زاکانی: تصمیمات دولت غیر کارشناسی و سیاست‌زده بود

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تصمیمات دولت غیر کارشناسی و سیاست‌زده بود گفت: نوع مواجهه با موضوع ارز می‌توانست شرایطی را فراهم کند که از در معرض تهدید قرار گرفتن توسط ارز خالص شویم.

خبرگزاری میزان - «علیرضا زاکانی» در گفت‌وگوی ویژه خبری با اشاره به کنترل بازار ارز، اظهار داشت: مهم‌ترین کاری که ناظر به بازار ارز باید اتفاق بیفتد این است که کشور را کارشناسی اداره کنیم.

این کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: زمانی که ارز ۴۲۰۰تومانی بسته شد، روحانی ۳۸۰۰ می‌گفت آقای سیف ۴۲۰۰ را مد نظر داشت. رئیس کمیسیون اقتصاد گفتند ۴۲۰۰. در هیئت دولت گفتند نه ۳۸۰۰ و نه ۴۸۰۰ وسط آن را بگیرید ۴۲۰۰ و صلوات بفرستید.

زاکانی با بیان اینکه تصمیمات دولت غیر کارشناسی و سیاست‌زده بود، اضافه کرد: نوع مواجهه با موضوع ارز می‌توانست شرایطی را فراهم کند که از در معرض تهدید قرار گرفتن توسط ارز خالص شویم.

وی اضافه کرد: این کار با اشکال سومی مواجه شد و آن این بود که دولت برای داشته خود هم ارزش قائل نشد و دولت نتوانست از ارز ۴۲۰۰ تومانی استفاده کند و ماهم چوب خوردیم و هم پیاز.

زاکانی ابراز اشت: مشکل کشور ما مشکل تعارض، منافع، مفاسد، سختی و بی ارادگی و خود باختگی است عدم ثبات در سیاست گذاری باعث شده است که ریشه تولید و سرمایه‌گذاری و ... زده شود.

 

 

تکمیل می‌شود