شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#صدا و سیما#شبکه سه#تلویزیون

پیام تسلیت رئیس صدا و سیما و شبکه سه برای نویسنده "کیمیا"


پیام تسلیت رئیس صدا و سیما و شبکه سه برای نویسنده "کیمیا"

علی عسگری درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا را تسلیت گفت؛ در پیامی دیگر شبکه سه درگذشت صاحب طولانی‌ترین سریال‌های تلویزیون را ضایعه‌ای دردناک، دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا نویسنده پیشکسوت طولانی‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های صدا و سیما، جامعه هنری را تحت تأثیر قرار داد. در این میان، رئیس رسانه ملی و شبکه سه سیما نیز، در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت نویسنده پیشکسوت را تسلیت گفتند. 

پیام تسلیت رئیس رسانه‌ ملی

علی عسکری درگذشت مسعود بهبهانی نیا نویسنده پیشکسوت سریال های تلویزیونی را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت نویسنده چیره دست و متعهد، آقای مسعود بهبهانی‌نیا را که فیلم‌نامه‌های او خالق مجموعه‌های نمایشی موفقی بوده است، تسلیت عرض می‌کنم. قلم شیوای آن نویسنده توانمند همواره سریال‌هایی را خلق کرده که محوریت آن تقویت بنیان خانواده بوده است و استقبال مخاطبان از مجموعه‌هایی چون کیمیا، خاک سرخ، نرگس و ترانه مادری گواه این بود که بهبهانی‌نیا ذائقه مخاطب ایرانی را به خوبی می‌شناسد. از درگاه خداوند متعال برای آن نویسنده متعهد که از همرزمان شهید جهان آرا بوده است، علو درجات و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده محترم و همکاران او دررسانه ملی صبر و اجر مسئلت دارم.

پیام تسلیت شبکه سه در پی درگذشت مسعود بهبهانی‌نیا 

درگذشت نویسنده با اخلاق تلویزیون و صاحب طولانی ترین سریال های صدا و سیما ی جمهوری اسلامی که از پربیننده‌ترین آثار رسانه ملی بود ، بار دیگر جامعه هنری کشور را عزادار کرد.

مسعود بهبهانی‌نیا خالق "نرگس"، "خاک سرخ"، "کیمیا"، "ترانه مادری" و "فاصله ها" در سال های اخیر، مشغول نوشتن فیلمنامه سریال دویست قسمتی "برف بی صدا می بارد" به عنوان طولانی ترین سریال تاریخ تلویزیون برای شبکه سه سیما بود؛ تا جایی که طی چندین سال تلاش ایشان، نگارش بیش از 150 قسمت از این فیلمنامه به پایان رسیده و مابقی آن در حال نگارش بود و به موازات، فاز نخست آن برای 70 قسمت به کارگردانی  پوریا آذربایجانی در حال تصویربرداری بود که تقدیر مهلتش نداد تا محصول اخرین دست نوشته های ارزشمندش را امسال روی آنتن شبکه سه ببیند.

شبکه سه درگذشت این هنرمند با اخلاق و خانواده مدار را به جامعه هنری کشور و دوست داران سریال های به یادماندنی آن مرحوم، تسلیت عرض کرده و از درگاه الهی، غفران و علو درجات را برای ایشان خواهشمند است.

انتهای پیام/