به گزارش پایگاه خبری نشان :

 یک مرد مذهبی اهل زیمباوه که قصد داشت با ۴۰ روز متوالی روزه گرفتن، بخشندگی خدا را امتحان کند سر از بیمارستان درآورد. در حالی که «مارک مورادزیرا»، رهبر جوانان کلیسای ریسن سینتزس در بیندورا زیمباوه، سی و سومین روز چالش خود را پشت سر می‌گذاشت  روانه بیمارستان شد. مورادزیرا که کار نداشت بر این باور بود که با ۴۰ روز روزه گرفتن، یک لامبورگینی اسپورت از طریق یک واسطه از خداوند دریافت خواهد کرد.

r2WR0mTjoIz3

به همین خاطر این جوان ۲۷ ساله تصمیم گرفت ۴۰ شبانه روز را در یک کوهستان دورافتاده سپری کند. این مرد جوان در حالی این روش عجیب و غریب را برای به دست آوردن یک خودروی گرانقیمت انتخاب کرده بود که از طرفی بیکار بود و از طرف دیگر توانایی تامین ۲۰۰ هزار دلار را برای خرید این خودرو را نداشت.

متاسفانه همه چیز آنطور که او انتظار داشت پیش نرفت و با گذشت زمان او ضعیف شد و تنها به لطف دوستانش که نگران حال او شده بودند از مرگ نجات یافت. همکاران مورادزیرا در کلیسا موفق شدند به موقع او را ردیابی و وی را که سلامتی اش به خطر افتاده بود به بیمارستان دولتی بیندورا منتقل کنند.

انتشار این خبر با واکنش اسقف ماوورا، رهبر کلیسای ریسن سینتزس همراه بود. او در این باره گفت: «او (مورادزیرا) حداقل باید برای بیکاری خودش روزه می‌گرفت.»