شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عناوین#همزمان

طرح ویژه انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت نیمه خرداد


طرح ویژه انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت نیمه خرداد

انتشارات انقلاب اسلامی همزمان با ایام نیمه خرداد و سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، تعدادی از عناوین خود را با تخفیف ویژه عرضه می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  انتشارات انقلاب اسلامی در نظر دارد به مناسبت ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد و بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل و سالروز انتخاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) به رهبری جمهوری اسلامی ایران، 9 عنوان از کتب منتشر شده خود در این حوزه را با تخفیف عرضه کند. علاقه‌مندان می‌توانند این آثار را در این ایام با تخفیف ویژه 20 درصدی از 12 الی 16 خردادماه خریداری کنند. 

کتاب «روایت رهبری» از جمله این آثار است. این اثر حاوی نکاتی جدید و منتشر نشده از نحوه انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی در سال 68 و بخش‌هایی منتشر نشده از خاطرات سیاسی ایشان است.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، سه رویداد مهم ناظر به تعیین رهبر نظام اسلامی رخ داده است. نخست، رسمیت و قانونیت یافتن رهبری حضرت امام خمینی رحمه‌الله با مصوبه مجلس خبرگان قانون اساسی. دوم، تعیین آیت‌الله منتظری به رهبری آینده توسط مجلس خبرگان رهبری و سپس عزل وی. و سوم، تعیین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توسط مجلس خبرگان به رهبری انقلاب اسلامی. کتاب «روایت رهبری» روایتی مستند و دست اول از هر سه رویداد مذکور است که نشان می‌دهد این سه رویداد از یک منطق مشخص پیروی کرده‌اند.


«از نیمه خرداد» عنوان دیگری است که در این طرح عرضه می‌شود. در این کتاب از بیانات و خاطرات رهبر انقلاب استفاده شده و نویسنده تلاش کرده است تا به‌طور فشرده، نمایی روشن و سر راست از خطوط کلی زندگی، شخصیت، اندیشه و رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارائه کند.

این کتاب را که به کوشش مصطفی غفاری فراهم شده است، می‌توان نخستین نمونه در مطالعات رهبری‌پژوهی مبتنی بر تجربه انقلاب اسلامی دانست که نه تنها به اندیشه، بلکه به الگوی کنش و سازوکارهای رهبری آیت‌الله خامنه‌ای نیز می‌پردازد.

از دیگر آثار عرضه شده در این طرح می‌توان به کتاب «مدح خورشید»، شامل گزیده‌ای از خاطرات حضرت آیت‌الله العظمی سید علی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) درباره شخصیت حضرت امام(ره) و مجموعه شش جلدی «ره رهرو رهبر» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه این آثار و بهره‌مندی از تخفیف ویژه، می‌توانند به سایت انتشارات انقلاب اسلامی به این نشانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/