شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#شورای نگهبان
بعید است آرایش صحنه انتخابات عوض شود

بعید است آرایش صحنه انتخابات عوض شود

بعید می دانم تغییری در آرایش نامزدها شود. ایسپا می گوید 37 درصد مردم شرکت می کنند. اگر این نظرسنجی ها درست باشد باز هم‌ بعید می دانم آرایش صحنه عوض شود و شورای نگهبان به عذرخواهی اکتفا می کند.

اعتمادآنلاین| سیدحمید حسینی دکترای مدیریت استراتژیک در کلاب هاوس گفت: در 32 سال پیش شاهد حضور میلیونی مردم در تشییع رهبر فقید انقلاب بودیم. امروز هم ما آیت الله خامنه ای بدون روتوش را دیدیم. این تصویر را برای امام هم داشتیم در اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس این مسئله را دیدم که ایشان دخالت کرد. آقای خامنه ای هم با نگاه احیای تمدن اسلامی و قدرت ایران، دغدغه ایران قدرتمند را دارند. شورای نگهبان وظیفه قانون اساسی است و فقط نگهبان شرع و اسلام نیست. به نظر می رسد نگاه شورای نگهبان به بحثهای جمهوریت تضعیف شده و رهبری این روند را اصلاح می کند.

 

به گزارش خبرآنلاین، بعید می دانم تغییری در آرایش نامزدها شود. ایسپا می گوید 37 درصد مردم شرکت می کنند. اگر این نظرسنجی ها درست باشد باز هم‌ بعید می دانم آرایش صحنه عوض شود و شورای نگهبان به عذرخواهی اکتفا می کند.

 

مگر آنکه آمار واقعی شرکت کنندگان را کمتر از 20 درصد نشان دهد. از سوی دیگر نظرات مراجع قم برای رهبری مهم است و تحرکات علما و نامه نگاری های علما برای بیان علنی ایشان مهم است.