شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تحریم#جمعه

راهپیمایی گسترده در صعده علیه مستکبران و درخواست تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی


راهپیمایی گسترده در صعده علیه مستکبران و درخواست تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی

شهر صعده امروز جمعه شاهد راهپیمایی گسترده به مناسبت سالگرد مناسبت فریاد در برابر مستکبران با عنوان «سلاح و موضع‌گیری» بود که در آن تحریم کالاهایی آمریکایی و اسرائیلی خواسته شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، شهر صعده امروز جمعه شاهد راهپیمایی گسترده به مناسبت سالگرد فریاد در برابر مستکبران و با عنوان سلاح و موضع‌گیری بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پرچم‌های یمن و فلسطین و نیز پلاکاردهایی علیه سیاست آمریکا در منطقه و همچنین تصاویر شهید «حسین بدرالدین الحوثی» را در دست داشتند و شعارهایی در حمایت از آزادی و در محکومیت جنایات آمریکا و متحدانش علیه ملت‌های منطقه سر دادند.

راهپیمیایی کنندگان در یک بیانیه اعلام کردند: خشمی که یهودیان را هراسان می‌کند و به دنبال خاموشی آن هستند با فرهنگ قرآنی و نسل‌های آتی شعله ور خواهد شد و این خشم بر سر آنها فرود خواهد آمد.

در این بیانیه آمده است: ما همواره شعار آزادی در برابر سیاست‌های آمریکا و اسرائیل جنایتکار علیه امت اسلامی سر می‌دهیم.

راهپیمایی کنندگان تاکید کردند: ملت یمن در صحنه است که بخش جدایی‌ناپذیر معادله قدس باشد؛ معادله‌ای که سید حسن نصرالله ارائه کرد.

در این بیانیه از همه مسلمانان خواسته شده است که کمپین تحریم کالاها و محصولات آمریکایی و اسرائیلی را به راه بیاندازند به ویژه پس از آنکه تاثیر آن بر دشمن آشکار و ثابت شده است.

در این بیانیه آمده است: وظیفه ملت ما مقابله با دشمن و حمایت از جبهه‌ها با جان و مال و وادار کردن دشمن به توقف حملاتش است.

در این راهپیمایی جملاتی بیان شد و راهپیمایی کنندگان تاکید کردند که فرهنگ فریاد در برابر مستکبران هویت و عنوان ملت یمن است که قدرت و پایداری خود را از این فرهنگ قرآنی می گیرد.

انتهای پیام/