شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#مذاکره

صدری خبر داد

پرسپولیس در تلاش برای بازگرداندن «رادوشوویچ» و مذاکره با«کالدرون»

پرسپولیس در تلاش برای بازگرداندن «رادوشوویچ» و مذاکره با«کالدرون»

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از تلاش این باشگاه برای بازگرداندن رادوشوویچ دروازه بان کُروات سرخپوشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رادوشوویچ دروازه بان کُروات پرسپولیس در پی عدم دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس، ایران را ترک کرد و قصد ندارد به این تیم بازگردد. این دروازه بان که دل خوشی از رفتار مسئولان پرسپولیس ندارد، قراردادش را فسخ کرده و شکایت به فیفا را در دستور کار قرار داده است.

برآورد می‌شود شکایت رادوشوویچ از پرسپولیس مبلغ ۹۰۰ هزار دلار برای این باشگاه غرامت در پی داشته باشد.

به همین دلیل مدیران پرسپولیس در تلاش برای بازگرداندن این دروازه بان هستند.

مجید صدری رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این خصوص به شبکه ورزش گفت: با فشارهایی که به باشگاه آمده است، بخشی از منابع مالی ما صرف بازیکنان و مربیان پیشین شده است. برای همین پرداختی به بازیکنان کمی عقب و جلو شده است. تلاش می‌کنیم پرداختی به بازیکنان را به موقع انجام بدهیم. بچه‌ها (مسئولان باشگاه پرسپولیس) هم با رادوشوویچ مذاکره می‌کنند. ان شاءالله که در خدمتش باشیم.

صدری درباره اینکه پرونده رادوشوویچ هم ممکن است سرانجامی مثل محکومیت‌های قبلی پرسپولیس را در فیفا در پی داشته باشد، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم که این اتفاق در باشگاه رخ ندهد.

وی همچنین اعلام کرد پرسپولیس که اخیراً از سوی دادگاه عالی ورزش به پرداخت ۵۸۰ هزار دلاری به «گابریل کالدرون» سرمربی آرژانتینی محکوم شده است، در تلاش است تا در مذاکره با این مربی از وی فرصت بیشتری بگیرد.