شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#پدیده#قهرمانی آسیا#واقعیت

گل‌محمدی: تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشت/ قشلاقی پدیده بود


گل‌محمدی: تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشت/ قشلاقی پدیده بود

سرپرست پیشین تیم ملی بوکس گفت: به عنوان یکی از منتقدان فدراسیون اعتقاد دارم تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد خوبی داشت و نمی‌توان واقعیت را کتمان کرد.

عیسی گل‌محمدی در گقت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص عملکرد تیم ملی بوکس در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: یکی از منتقدان فدراسیون فعلی بوکس هستم اما تیم ملی عملکرد خوبی در قهرمانی آسیا داشت و نمی‌توان این واقعیت را کتمان کرد. ما در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون موفق به کسب دو مدال نقره و یک برنز کسب شده بودیم و در این 7 سال برای کسب یک مدال برنز در مسابقات آسیایی دست و پا می‌زدیم، اما در این مسابقات موفق به کسب دو مدال نقره و دو مدال برنز شدیم.

وی تصریح کرد: این درست که تیم‌های چین، کره‌جنوبی و ژاپن در مسابقا حضور نداشتند اما بوکسورهای ما توانستند ابرقدرت‌های بوکس جهان و قهرمانان المپیک و جهان  از کشورهای ازبکستان، قزاقستان، مغولستان و هند را شکست بدهند. با این عملکرد تیم ما در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد موفقیت‌آمیزی داشت. به اعتقاد من 70 درصد این موفقیت به کادرفنی تیم ملی برمی‌گردد که هماهنگی بسیار خوبی با  قهرمانان داشت.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس خاطر نشان کرد: فدراسیون بوکس نیز با وجود مشکلاتی که در سال گذشته جهت پرداخت حقوق ملی‌پوشان داشت، در این اواخر شرایط برگزاری اردوی مشترک با ازبکستان را فراهم کرد. موضوعی که باعث می‌شود فدراسیون بوکس نیز در این موفقیت بی‌تاثیر نباشد.

گل‌محمدی در خصوص اظهارات یکی از ملی‌پوشان سابق بوکس ایران که عنوان کرده بود فدراسیون  بوکس در حال بزرگ جلوه دادن دستاورد مسابقات قهرمانی آسیا است، گفت: این صحبت‌ها بی‌انصافی است. بوکسورهای ما در این مسابقات قهرمانان المپیک و جهان از قزاقستان، مغولستان و هند را شکست دادند و در این شرایط بگویم که عملکرد تیم ملی را بزرگ‌نمایی می‌کنند، کم‌لطفی است.

وی در خصوص شانس موفقیت شه‌بخش و موسوی در المپیک توکیو با توجه به عملکرد آنها در مسابقات قهرمانی آسیا، عنوان کرد: شه‌بخش در دیدار نهایی به نظر می‌رسید از لحاظ بدنی افت کرده بود یا روزش نبود که عملکرد همیشگی‌اش را به نمایش بگذارد. با این حال عملکرد او تا قبل از دیدار نهایی عملکرد عالی داشت و در مقابل بوکسورهای قزاقستان، هند و قرقیزستان بسیار مقتدرانه مبارزه کرد.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس افزود: اتفاقی که باعث می‌شود به کسب مدال توسط او در المپیک توکیو امیدوار باشم. اگر فدراسیون بتواند این بوکسور را از لحاظ روحی و روانی و تمرینی حمایت کند، او می‌تواند چراغ کسب مدال المپیک برای بوکس ایران را روشن کند. شاهین موسوی نیز بوکسور بسیار خوبی است، اما باید تلاش خود را بیشتر کند.

گل‌محمدی در خصوص عملکرد میثم قشلاقی در این مسابقات گفت: داور مبارزه قشلاقی و حریف ازبکستانی بسیار ضعیف عمل کرد و باید حداقل دو بار به بوکسور ازبک اخطار می‌داد و اعتقاد دارم مدال طلا حق بوکسور کشورمان بود. قشلاقی در این مسابقات نه تنها پدیده بوکس ایران، بلکه پدیده مسابقات قهرمانی آسیا بود.

انتهای پیام/