شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جواد خیابانی

گزارش فاجعه بار جواد خیابانی دوباره روی اعصاب ایرانی ها

نگاهی به پیروزی 3 بر 1 تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و گزارش پر حرف و حدیث جواد خیابانی به قلم دکتر تورج عاطف

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین بازی خود در دور برگشت مرحله اول مقدماتی جام جهانی، با سه گل هنگ‌کنگ را شکست داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این چهارمین بازی دراگان اسکوچیچ در مقام سرمربی تیم ملی ایران بود که به چهارمین برد او نیز منتهی شد، البته تیم دراگان در این مسابقه در معدود تلاش‌های حریف برای گلزنی یکبار گل خورد تا او از پیروزی خود مقابل هنگ‌کنگ رضایت کاملی نداشته باشد .

نکته قابل تامل این دیدار‌ اما گزارش پر حرف و حدیث جواد خیابانی بود . جواد خیابانی عزیز با همه احترامی که به‌ عنوان‌ همکار  برایش قائلیم ،  روز پرحاشیه ای را سپری کرد .

جواد خیابانی با واژه هائی بسیار عجیب چون نامیدن بحرین به نام کشور پونزی ! موجب تعجب بسیاری شد .

او یادش رفته بود که تیم ملی ما با مدیرانی ناکارآمد چه در حوزه کلان وزارت و چه در حوزه فدراسیون تیم ما را به بازیچه خود قرار داد و افتضاح ” ویلموتس گیت ” راه انداخت که بسی افتضاح تر از مدیریت ای اف سی و زمین باشگاه المحرق است .

جواد خیابانی عزیز یادش رفت بگوید ، فوتبال ما حالا به دلیل کرونا و البته ناکارآمدی ها بدون تدارکات و بدون بازی هماهنگی و… وارد بحرین شد . ما از بعد مدیریت بالاتر از کارشکنی بحرین و AFC بازنده بوییم و … .


تیم ما در حالی به مصاف هنگ کنگ رفت که بخاطر عدم هماهنگی از بازیکنانی بهره گرفت که بیشتر با هم بازی کرده بودند و دامنه این طرز تفکر تا آنجا بود که وحید امیری را دوباره در دفاع چپ گذاشته بودند و عملا از کارآیی های او کاسته بودند در حالی که همه می دانیم ابتلای سعید آقائی هم باشگاهی وحید امیری در پرسپولیس به کرونا باعث شد که او دفاع چپ موقت باشد اما این که در تیم ملی هم دفاع چپ باشد بسیار عجیب بود .
تیم ما بازی را کنترل می کرد انرژی زیادی مصرف نمی کرد تا به سلامت به بازی سخت دوشنبه برسد اما همه می دانستیم بازی کند و استفاده از بازیکنان در پست های غیر تخصصی و عدم هماهنگی زوجها نظیر دفاع راست و چپ با هافبکها راست و چپ و کم فروغ بودن علیرضا جهانبخش که متاسفانه در تیم ملی تبدیل به یک عادت شده حکایت های تکراری تیم ملی ما را افزون می کرد .

تیم ملی ما روزهای سختی را در بحرین می گذراند و نوع داوری در این بازی نشان می دهد بحرین ها خوابهای بدی برای ما دیده اند امید که ستاره های ما بتوانند از موانع خود ساخته و کارشکنی های خارجی به سلامت بگذرند .

اختصاصی پارس فوتبال – دکتر تورج عاطف